ISBITER!!!!!!!!!

Alexanders mamma

Gift med forumet
Da var det på`n igjen!
Knaskring av isbiter, og når det ikke er flere igjen så går jeg løs på isen i fryseboksen[&o][:D]
Så nå er det ikke lang tid før fryseren er avtinet [:D]
Det er jo så godt!

Noen andre med rare lyster??

ORIGINAL: Kibou

isbiter har jeg ikke prøvd [;)]

Det er så goooooodt, så hjelper det mot halsbrann[;)][:D]

Isbiter er en absolutt nødvendighet her!! Den hjelper mot den grusomme halsbrannen!
Er ikke så dumt å ha dilla på det heller da! hehe

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom på at det er tomt for isbiter... [:(][:(][:(] Må lage nye

Sist så tygde jeg også isbiter! slet med halsbrann på barsel og de som jobbet der ble ganske overrasket over at det hjelper mot halsbrann! [8D]

det er jo hvertfall sunt å ha dilla på[;)][;)] men får jeg halsbrann skal jeg huske på at det hjelper, for det var jeg ikke klar over! (nå fikk jeg faktisk lyst på isbiter og,men kan ha noe med at jeg har lagd brownies,hehe...)

Hehe, ser for meg at du går løs på fryseren [8D]
Har ingen sånne kjemperare lyster, men appelsiner/mandariner (som så mange andre!!) også har jeg plutselig fått så dilla på Rislunsj.. Hadde aldri smakt det før, men idag bare MÅTTE jeg ha det, og måtte tilbake på butikken for å kjøpe enda en..... hehe

dåkker isknaskera på pass på tennern da.. e jo ekstra allerede svært utsatt for hull og tannkjøtt infeksjona..

ORIGINAL: Wenchus

Har ingen sånne kjemperare lyster, men appelsiner/mandariner (som så mange andre!!) også har jeg plutselig fått så dilla på Rislunsj.. Hadde aldri smakt det før, men idag bare MÅTTE jeg ha det, og måtte tilbake på butikken for å kjøpe enda en..... hehe

Det gjør det vel ikke bedre hvis jeg sier jeg enten bruker ostehøvelen eller potetskrelleren for å få løs isen[8D][:D]

ORIGINAL: Alexanders`mamma

ORIGINAL: Wenchus

Det gjør det vel ikke bedre hvis jeg sier jeg enten bruker ostehøvelen eller potetskrelleren for å få løs isen[8D][:D]

Hahaha! Må bare le, så fantastisk!

[:D]Takk for tipset ang. halsbrann. glad for at vi har isbit maskin i kjøleskapet, den skal få kjøre seg nå

ORIGINAL: Alexanders`mamma

Da var det på`n igjen!
Knaskring av isbiter, og når det ikke er flere igjen så går jeg løs på isen i fryseboksen[&o][:D]
Så nå er det ikke lang tid før fryseren er avtinet [:D]
Det er jo så godt!

Noen andre med rare lyster??

Åhhh, det knasker jeg og på!!! Det er jo sååå godt!!!

Jeg knasker ikke isbitene, men de MÅ være i vannglasset. Har fått helt dilla på iskaldt vann med isbiter. Om vi er på besøk og jeg får spørsmål om hva jeg vil ha å drikke, og jeg svarer iskaldt vann ser de bare rart på meg og lurer på om jeg ikke vil ha noe litt mer spennende å drikke. Brus, saft eller te f.eks. Men synes vann er aller beste akkurat nå, jeg. Og det er jo sunt også så da er det bare å helle innpå. Hjelper jo mot treg mage også, så ser bare fordeler med det.

Ang isbitene hender det jeg knasker dem når de har smeltet litt. Klarer ikke knaske hele isbiter.

hadde en lyst[:D] og det var nesquik[8D][:D]

men etter eg fikk dia så måtte eg kutte ut dette, så drikker det bare til frokost i helgene[:D]

hehe e sånn ca einaste måten eg kan få i meg vann på d [:)] blir så fort kvalmen av å drikka d...så isbiter hjelpe veldig[:D] å så d e så godt å kaldt[:D]

Back
Topp