Isbiter i utlandet?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg skal en uke til Kypros, hvor det er 38grader! Isbiter er min beste venn for tiden, og kommer garantert til å være fristende i den varmen!
Hvor stiller dere dere til det? Tenker at vannet de bruker i isbitene sikkert ikke er flaskevann.. Noen med erfaring? :)

Jeg ville holdt meg unna, da springvannet ikke er så heldig å få i seg. Desverre :-/ Kan være endel bakterier i det.

Kjøp heller frossent flaskevann ;-) når den smelter litt om litt så får du mer eller mindre samme "følelse"

Spør de om det er fra flaskevann eller springvann. Jeg fikk skikkelig matforgiftning pga isbiter av springvann, trodde jeg var døden nær nesten.

Om det er hull i isbitene, er vannet fra flaskevann! :D

I følge Internett er d trygt å drikke springvann på Kypros, bortsett fra den tyrkiske delen, så kommer an på hvor du skal. Ofte smaker ikke vann i utlandet spesielt godt (klor), men synes ikke den smaken sette seg i isbiter på samme måte. Jeg hadde nok ikke stressa så veldig og knaska isbiter med god samvittighet! ☺️

Jeg holder meg unna isbiter i utlandet. Det går aller helst bra men for min del tenker jeg at det er bedre å være føre var. Men nå har ikke jeg hatt noe cravings etter isbiter heller, så det føles ikke som en stor ofring

Back
Topp