ISBILEN!!!!

tullmusa

Forumet er livet
Satan altså!!

Nå sitter jeg her å leser på alle innleggene her, og så kommer den DUMME isbilen og plasserer seg rett utenfor huset!

Hadde den i det minste kunne spilt isbillåten reint, så skulle jeg ikke klaget, men det gnåler og skurrer så atte åhhh!![:@]

*puhh*[&o]

Har faktisk hadd mareritt om den isbilen [:@]

Ja, og den kommer jo i grevens tid! Tenkte å legge meg litt på sofaen, men nei du![:'(]
Dessuten har de ikke noe god is.. [8|]

hvor er sjokloladen min???

Kastet den etter isbilen![;)]

[;)]

Kunne godt drette i den musikken ja! Er jo isen folk vil ha..

Heldigvis kommer den så sjelden her, eller så hører jeg den ikke....[8|]

Hehe, var på seminar om ernæring i barnehagen for en stund siden... Der snakket de om hvorvidt det var lov å lure barna sine for at de ikke skulle få i seg for mye snop... Og da var det ei som fortalte at ungene hennes hadde gått på i mange år at hvis isbilen spilte musikk eller ringte med bjella, så var den tom!! Det syntes jeg var litt moro... hehe... Men det hadde passa fint om isbilen var utenfor her nå... JEG VIL HA IS!!!

Vi har bare den isbilen som ikke spiller den musikken her vi, bare hjem-is og den plinger bare.

HATER ISBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: jomfruen83

HATER ISBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe..Det gjorde jeg og da jeg bodde hjemme for 6 år siden, men nå hører jeg den ikke....åååååå GLAD er jeg for det...[:D]

Skulle vært skuddpremie på Isbilen! [:@]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Skulle vært skuddpremie på Isbilen! [:@]

Isbilen er absolutt det grusomste som finnes. Har hatet den siden jeg gikk på ungdomsskolen. Der jeg bor nå er det bakker og den blir hørbar i 18-tida på fredag og dinger frem og tilbake opp bakken før den kjører rundt huset i 19-tida. Prøv å legge 1-åringen til den lyden... GRRR. En gang må dumme mannen ha kommet sent i gang og var her 22.30. Miner er vurdert.

Isbillåten?? Mener du at det er en melodi de forsøker å spille?? [:-]

har sett alt for mange skrekkfilmer... og isbilen har vært innvolvert i noen, så den liker jeg ikke...SKUMMEL DEN!!!!!

Når et barn blir kidnappet på film, er det ofte en pervo isbilsjåfør som er innvolvert...Isbilmenn er farlige! Vond is har dem og....

Jeg elsker isen til isbilen, den er bare sååå god!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer an på hvilken isbil man kjøper fra. Ikke alle is som er gode! Men mye. Nå fikk jeg også lyst på is!!!!

Back
Topp