Leverihåpet
Gift med forumet
Hvordan går det med deg? og hvordan gikk det på klinikken i dag? Tenker på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Isabell81
Takk, dere er så snille, jenter![:)] Jeg er overstimulert, så de tappet ut 1,2 liter væske fra buken min! Må gå på blodfortynnende sprøyter i 3 uker[&o]. Jeg slapp heldigvis å bli lagt inn, takket være det at jeg har vært flink til å drikke masse. Så blodprosenten min var fin[:)] Men kjenner så godt at det hjalp å få ut alt det vannet! Deilig. Må tilbake på sjekk på onsdag. For buken kan jo fylle seg igjen.
ORIGINAL: IVFProver84
ORIGINAL: Isabell81
Takk, dere er så snille, jenter![:)] Jeg er overstimulert, så de tappet ut 1,2 liter væske fra buken min! Må gå på blodfortynnende sprøyter i 3 uker[&o]. Jeg slapp heldigvis å bli lagt inn, takket være det at jeg har vært flink til å drikke masse. Så blodprosenten min var fin[:)] Men kjenner så godt at det hjalp å få ut alt det vannet! Deilig. Må tilbake på sjekk på onsdag. For buken kan jo fylle seg igjen.
Off, dette hørtes ikke godt ut. Håper dette var det og at du slipper å tappe mere.
Godt du slapp å bli innlagt for det er ikke noe morro å ligg der inne.
Masse god bedring videre og plei deg selv.
Mange klemmer
ORIGINAL: ElinR
go bedring!!!!!!!