Isabell81

Leverihåpet

Gift med forumet
Hvordan går det med deg? og hvordan gikk det på klinikken i dag? Tenker på deg

tenker også på deg,håper alt er bra[;)]

Takk, dere er så snille, jenter![:)] Jeg er overstimulert, så de tappet ut 1,2 liter væske fra buken min! Må gå på blodfortynnende sprøyter i 3 uker[&o]. Jeg slapp heldigvis å bli lagt inn, takket være det at jeg har vært flink til å drikke masse. Så blodprosenten min var fin[:)] Men kjenner så godt at det hjalp å få ut alt det vannet! Deilig. Må tilbake på sjekk på onsdag. For buken kan jo fylle seg igjen.

ORIGINAL: Isabell81

Takk, dere er så snille, jenter![:)] Jeg er overstimulert, så de tappet ut 1,2 liter væske fra buken min! Må gå på blodfortynnende sprøyter i 3 uker[&o]. Jeg slapp heldigvis å bli lagt inn, takket være det at jeg har vært flink til å drikke masse. Så blodprosenten min var fin[:)] Men kjenner så godt at det hjalp å få ut alt det vannet! Deilig. Må tilbake på sjekk på onsdag. For buken kan jo fylle seg igjen.

Off, dette hørtes ikke godt ut. Håper dette var det og at du slipper å tappe mere.
Godt du slapp å bli innlagt for det er ikke noe morro å ligg der inne.
Masse god bedring videre og plei deg selv.
Mange klemmer

Takk takk[:)] Jeg ble sykemeldt ut uka, så det blir nok godt å få slappet ordentlig av.

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: Isabell81

Off, dette hørtes ikke godt ut. Håper dette var det og at du slipper å tappe mere.
Godt du slapp å bli innlagt for det er ikke noe morro å ligg der inne.
Masse god bedring videre og plei deg selv.
Mange klemmer

god bedring klem fra meg

Håper at du ikke får mer væske i buken nå eller når kroppen din begynner å produsere hcg.
For dette forsøket går helt i boks.. [:D]

God bedring

ORIGINAL: mklu83

Håper at du ikke får mer væske i buken nå eller når kroppen din begynner å produsere hcg.
For dette forsøket går helt i boks.. [:D]

sign denne

ORIGINAL: ElinR

go bedring!!!!!!!

Takk alle sammen! [:)] Får håpe det ordner seg nå, ja

Back
Topp