Isabell...

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Tisset på do igår i barnehagen[:D] Den doen er ikke like skummel som den hjemme siden den er liten[8D]
Såååååå stolt hun var også, fikk en sjokoladebit når hun kom hjem. Men nå skal jeg ordne med sånn tavle som hun skal få et klistremerke hver gang hun går på do[:D]

Hurra!! For en flink Isabell 

ååå så flink jente da[:D][:D][:D]
Jeg er litt i konflikt med meg selv ang å slutte med bleie nå haha, jeg vet at mamma ikke ønsker tiss over hele huset så jeg kan liksom ikke øve på å gå uten bleie heller da...
Kansje jeg skal begynne med belønningssystem for hver gang hun sier fra at hun må på do...og så tar vi av bleia før hun setter seg på do

Hahaha det er sånn vi har gjort det da[8D] Vi kommer ikke til å fjerne bleia før til sommeren vi, orker ikke tanken på alle vinterklær som må vaskes[:-] Hvis ikke hun absolutt vil selv da[:D]

Så flink jente!!!! [:)]

Kjempe flink!! [:D]

Så flink hun er! Stå på! [:)][:)]

Såååå flink!
Her prøvde vi på bleieslutt i sommer, men hun nekta. Var bare grining med en gang hun var uten bleie, den SKULLE være på! Men i oktober skulle hun plutselig ikke ha på bleie lenger, så da starta vi med å ta av bleie med en gang hun kom hjem fra bhg, og det var såååååå stas å gå på do! Holdt på slik i et par uker, og så slutta vi med det i bhg også. På 2 mnd har hun bare hatt 2 uhell, og nå bruker hun kun bleie om natten. Så det er tydelig det at de selv må være klare for det.[;)][:D]

Back
Topp