Isaak har vært på 5-månederskontroll

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
... og han var blitt 8,8 kg og 66 cm lang [:D] Altså ingen lang baby som helsesøster sa, men en tjukk en [:D] han er over gjennomsnittet på vekt og akkurat på gjennomsnittet i lengde.

Fikk masse skryt for at Isaak var en så trygg, oppmerksom og kvikk gutt [:D] Og det varmer et mammahjerte!

Det som ikke er fullt så positivt er at jeg måtte ringe legen i dag tidlig å få akuttime...Han har hostet stygt i et par dager, pluss at han er veldig tett. Og det lukter av munnen hans så jeg misstenkte halsbetennelse. Han har også tullet endel med maten og begynt å gråte når han spise stakar. Og misstanken min var rett- streptokokker i halsen. Stakar lille gutten min. Sover enda mer urolig enn før gjør han også. Nå er det penicillin i ti dager og da håper jeg det gjør susen!!

Håper alle har en fin fredagskveld [:D] Jeg trimmer, springer fra stua til soverommet annahvert minutt føler jeg. hihi. Skal prøve å spise litt innimellom trimmen.

Klem fra meg

Men det är gott å ha lite extra på kroppen när de blir sjuka. Å sen när de börjar gå rinner det fort av [:)]
Wilmer är 67 cm å 8360g så han ligger hack i häl. [;)]

Massa god bedring (igen) så hoppas vi att han blir frisk fort!

Back
Topp