is.....

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
er det bare jeg som er hekta på is? kjenner at jeg kunne spist det hele tiden... gjør ikke det altså ;) å prøver å ta varianter som ikke er så altfor sukkerbomber.... men det er jo så vanskelig å holde seg unna.... argh...

Ååå nei! Du er ikkje den eine! Eg ville helst ete is heile tiden, sikkert pga varmen ute no, så korleis blir det då til sommaren?!?! Uff...

Jeg har og lyst på is. Har hatt de i flere måneder, men det er enda værre nå når det er begynt å bli sommer og varmt i været. Spesielt kremis med fruktcocktail, med masse av sukkerlakenet. Og blandet i hopen:) mmmm, fikk skikkelig lyst på de bare av å skrive om det:p

var på butikken for å finne Mr. Freeze... men neida.. det var ikke å finne... men sun lolly <3 jadda... hvordan skal det bli til sommeren ja ? er jo nesten tre mnd igjen ;)

Aldri i grunnen brydd meg om is.. Men NÅ! åh det er så godt :D spiser is sikkert hveer dag :p hihi..
Digg!!

Iiis :-D litt for glad i det nå, spesielt når det har vært så varmt. Har hvertfall blitt en hver dag :p og det skal helst være saftis :)

Glaad i is her og. Meeen prøver å holde meg til isbiter. Moser det i smootie maskinen. Har det i kopp med vann. Blir nesten som slush og sunnere får en det ikke :-)

var på butikken for å finne Mr. Freeze... men neida.. det var ikke å finne... men sun lolly <3 jadda... hvordan skal det bli til sommeren ja ? er jo nesten tre mnd igjen ;)
Jeg fant mr.freeze på prix en dag, ikke i frysedisken, men en 20 pakning med småe. Jeg synes ikke de var som vanlig, var liksom mer klissete enn den friske goe smaken som jeg er vandt med

Har alltid is i fryseren, full krise om jeg ikke har det :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er blitt hekta av isbiter og ikke fløteis, heeldigvis! :p Så jeg går å småspiser isbiter hele dagen! :)

Har alt spist en softis is dag... og har lyst på en til... *skylder på varmen*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har oppheng på is så det holder, men det er sjelden jeg unner meg en... Tenker desto mer på det da, selvsagt :p Men nå har jeg gått opp 13 kg allerede, så jeg kan ikke gi etter for alle fristelser :(

Back
Topp