Is til de små!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Jeg har fått et tips som jeg tenkte å prøve ut! Blande nypeekstrakt (etter anvisning på boksen) med vann, også helle det oppi is-bit form med tannpirkere i! Sett det i frysern, også har man is til de små!!! Det blir søtt og godt! (håper jeg da...!!!) Jeg har lagd, så de blir prøvesmakt imorgen!

Det fine er jo at de er fulle av c-vitaminer, også er det naturlig søtt! [:)][:)]

synes ikke du det er litt for tidlig til å gi dem is da???

Det blir jo ikke is sånn som vi spiser da... det blir jo faktisk vann med c-vitaminer! Og hun drikker jo vann nå med litt sukker i! Væske er jo viktig å få i seg!
Men vil hun ikke ha så vil hun ikke ha! Vet om flere i barselgruppa mi som har latt ungene smake på vanlig saftis som du får kjøpt i butikken, og ungene har likt det! Det har ikke Thea fått smake.

Hvorfor skal det være ille?! [:)]

Det skal jeg gjøre! Tenkte å prøvesmake de selv først da! Må jo vite hva jeg putter i Thea!
[:)]

å så gøy[:)] hmmm kansje jonas skal få seg en is[;)] men er d ikke noe med at maten de får nå må være lunken eller noe[8D] si i fra hvordan d går[:)] for jeg og vil lage baby is[;)]

Å, det hørtes deilig ut[:)]
Det tror jeg at jeg må prøve etter hvert! Tror det er viktig å finne ut lure ting som hjelper mot varmen, jeg. Jeg merker i alle fall at han lille her i huset ikke er vant med varmen. Det er noe mer skrik og sutring enn vanlig. Han er helt varm i ansiktet og på kroppen også, selv om jeg kler av han.

jeg har også hørt at cet skal være lunket

Tror nok vi holder oss til lunket pupp ei stund til.hørtes kaldt ut.

Jeg smakte på den jeg lagde, og det var godt, men jeg lagde den litt for svak. Så neste gang skal jeg blande mer nype ekstrakt i!

Thea har ikke fått smake da.. litt usikker på dette med kulde.... Det vannet hun får er ikke alltid 37 grader, og det har gått greit...

Back
Topp