Is there anybody.... out there?

Gæmmis

Elsker forumet
Kjeder meg jo, hvor er alle sammen?[:D]

I dag har et vennepar av oss flyttet til bygde fra København, yey! Ikke mange vi kjenner som bor her på dette lille stedet, så dette var virkelig et kjærkomment tilskudd i nettverket vårt!

Og bortsett fra deeet... Vi kom så sent hjem fra de, at jeg liksom ikke gidder ta meg til så mye, da det uansett snart er sengetid... Surfet en del på det norske og danske bæreforum nå, gleeeder meg sånn til å bære baby altså[:)] Nesten så jeg vurderer å ta frem bæretøyet mitt og se om Amanda vil bæres litt.

Såh, hva gjør dere?

Hello hello, is there anybody out there.... [:D][:)]

Shakespears sisters [8D]

hei.

jeg ligger på sofa og er helt utslitt etter å vært handlet mat i ste med samboern og Phillp. håper at formen blir bedre snart. ikke har jeg noe særlig mat lyst heller, alt gjør meg kvalm, det eneste jeg klarer drikke er blåbær saft. i morgen skal vi kjøre til finland å spise, bor 18 km fra finske grensen, der er det veldig god middag nam nam, håper bare formen er bedre og at jeg klarer å spise maten[;)]

ORIGINAL: Phillip08ogMini10

hei.

jeg ligger på sofa og er helt utslitt etter å vært handlet mat i ste med samboern og Phillp. håper at formen blir bedre snart. ikke har jeg noe særlig mat lyst heller, alt gjør meg kvalm, det eneste jeg klarer drikke er blåbær saft. i morgen skal vi kjøre til finland å spise, bor 18 km fra finske grensen, der er det veldig god middag nam nam, håper bare formen er bedre og at jeg klarer å spise maten[;)]

Hahaha, jeg tenkte først "Jeez, den dama har noen sære gravidnykker!", men hvis det ligger 18 km unna forstår jeg bedre[:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Hello hello, is there anybody out there.... [:D][:)]

Shakespears sisters [8D]

Hmmm... Jeg var mer i Pink Floyd fløyen jeg da[:D]

ORIGINAL: FruFruktbar

ORIGINAL: Phillip08ogMini10

hei.

Hahaha, jeg tenkte først "Jeez, den dama har noen sære gravidnykker!", men hvis det ligger 18 km unna forstår jeg bedre[:D]

hehe.. det skal ikke være lett å være gravid.

Jeg sitter her og nyter min fantastiske forstoppelse.. HERLIG .. ANBEFALES... YEEEEEEEEEEEEEE.

ORIGINAL: Hyppolyta

Jeg sitter her og nyter min fantastiske forstoppelse.. HERLIG .. ANBEFALES... YEEEEEEEEEEEEEE.

Allright - saturday night groooove

OOOOH ye... dette er livet. MEGET glad jeg er alene hjemme for å si det slik.... Håper det løsner snart..

nå e det natti her i gården[:D]

natti natt og sov godt alle sammen[;)][;)][;)]

Gjer det vondt i magen, når du (ehm) presser???? (sa eg det høgt? Og kor er rødmesmileyen henne??) [:-][:-][:-][:-]

Men når me er inne på det emnet: Kjenner dykk dykk igjen?? (og ja me skriver og seier akkurat det slik) [8D]

No har eg tatt dosen min med ekle ting for ei stund trur eg[&o][&o]

Yes det gjør vondt. Prøver å ikke gjøre det så mye, for siden jeg ble gravid  har jeg vært plaget med hemorider og da er det lurt å ikke presser, bare vente til det kommer.

Yes det gjør vondt. Prøver å ikke gjøre det så mye, for siden jeg ble gravid  har jeg vært plaget med hemorider og da er det lurt å ikke presser, bare vente til det kommer.

Da anbefaler jeg blåbær... Det hjelper, enten i rene bær eller i drikke eller yoghurt. Det hjelper til med å "løse" problemer:-) enten det eller svisker(det er det gamle mennesker spiser for å komme på wc i allefall)[:D]

Back
Topp