is på sykehuset :)

Jippi

kommende tobarnsmor :)
har noen tenkt på hva de skal ha med å spise på sykehuset??

jeg har lyst til å ha en med en 6 pakk sandwich is :)

Så lenge eg får vannet mitt og isbiter så er eg fornøyd :)

Den synes jeg var herlig :)

Regner med du har veldig kort vei til sykehuset, og vet de har ledig fryseplass?

Er det til fødselen du skal ha det, eller etterpå?

Hehe, det er det beste jeg vet også Var sånn sist jeg var gravid også

Blistex skrev:
Den synes jeg var herlig :)

Regner med du har veldig kort vei til sykehuset, og vet de har ledig fryseplass?

Er det til fødselen du skal ha det, eller etterpå?

hehe.. det var så stille her, så da tenkte jeg at jeg lager en tråd på akkurat det som falt meg inn i hode...

når vi var på fødekurs sa de at de hadde fryser, men turte ikke spørre om jeg kunne ha med is... tenkte på å spise is under fødselen ja..

gleder meg til å spise spekeskinke etter fødselen  :)

Gleder meg også til spekemat etter fødsel :)
 Har ikke planlagt å ha med så mye å spise på fødselen.

jeg skal ihvertfall ha med meg en pepsi max   Avhengi.....

hvis jeg kunne tatt med meg spekemat og brie ville jeg gjort det :) nam nam..
men har ingen planer om noe spesielt, evt litt energimat, nøtter, rosiner o.l.  kanskje en frukt :)

Hehe!
Ser deg for meg med isen

Sandwich-is faktisk. Ikke dumt! Jeg husker forrige gang jeg var gravid hadde jeg HELT dilla på de isene.
Jeg gleder meg MAX til å spise chorizo etter fødselen. Mmmmm! Og salami! Ah, DET er det lenge siden jeg har tenkt på! Og spekeskinke! Hurra! Det blir godt!

Håper jeg får servert laks og potetsalat, og salami til lunsj slik som sist i allefall :)
mmmmmmmmmmm :D:D:D

har ikke hatt noen stor matlyst eller noe under de andre 2 fødslene, så tenker at skulle jeg få lyst på noe, får jeg heller sende mannen ned på kiosken ;)

Under fødsel/rett etter fødsel... Kommer til å ha med vannflaske med tut, og japp :-D
Spekemat og slikt skal jeg heller nyte når jeg kommer hjem ;-)

Jeg har pakket ned spekepølse i fødebagen.... :-)

Irismor skrev:
hvis jeg kunne tatt med meg spekemat og brie ville jeg gjort det :) nam nam..
men har ingen planer om noe spesielt, evt litt energimat, nøtter, rosiner o.l.  kanskje en frukt :)

Jeg har bestilt spekemat og brie med en gang babyen er ute. Skal få mamma til å kjøpe siden gubben ikke har peiling på sånnt. Det er det jeg har savnet mest under hele svangerskapet + vin men der klarer jeg å vente en stund til!

BabyV skrev:
Hehe!
Ser deg for meg med isen

hehe :) ja er det ikke gøy :P

Å, is hørtes ikke dumt ut! Når man er varm og sliten og nesten ingenting frister - neimen ikke så dumt! Jeg ble nesten litt besatt av tanken her - og jeg vet at isbiter vil jeg ihvertfall veldig gjerne ha, håper det er mulig! Jeg vil ha en eller annen ren fruktmost, f.eks liereple, halvblandet med farris og med masse isbiter! Jeg kan jo kanskje overtale mannen min til å troppe opp med en liten bærbar fryser og plugge den inn i en ledig stikk-kontakt? Haha, må le! Hva gjør man ikke for en fødende kvinne, likssom... ;) Mulig han heller må løpe i skytteltrafikk til kiosken etter is om det virkelig kniper, det er kanskje litt mer gjennomførbart.
Gleder meg!

Det er heldigvis døgnåpen kiosk på sykehuset i stavanger. :D
Jeg har vært stor fan av sandwich is som dessert i noen måneder nå.
Men her om dagen så jeg en iskiosk med shave-ice. Nå har jeg kjøpt det to ganger, og drømmer om det! Bare så synd jeg må helt til byen for å kjøpe det :/ (15min i bil + tid til å parkere og gå til iskiosken bare for en is blir litt styrete).

Back
Topp