Is i magen *budgivning*

Hybelkaninen

Elsker forumet
Om 23 minutter går fristen ut for budet vi har lagt inn på en 4-roms (95 m^2) i Oslo!

Hjelp meg å krysse fingrene [;)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Spennende!! *krysser fingre*

Det er så spennende[;)]

Iiiik, jeg er så spent! Budet er 50 000 under takst, og vet det finnes 1 par til som er interesserte, men jeg bare håper det ikke ordner seg med banken for dem [8D]

Det blir vår første leilighet som vi eier (sammen med banken [8D]), og hele 95m^2!

12 minutter igjen

wææææææææææææ... så spennende!! Lykke til!!!
Krysser alt jeg har[:D][:D][:D]

Typisk at de skal sette dere sånn på pinebenken! Er det ikke sånn at budet må stå i 24 timer (om jeg ikke husker helt feil), at dere ikke kan gi kortere frist altså [;)]

Vi fikk den!

I kveld skal vi ut på Dinner (fantastisk restaurant i Oslo) og feire skikkelig! [:D]

Gratulerer!!!!!!!!!!! [:D][:D] Så utrolig kjekt for dere!!! Ja gå ut og kose dere det har dere fortjent!! [:)]

ORIGINAL: Hybelkaninen

Vi fikk den!

I kveld skal vi ut på Dinner (fantastisk restaurant i Oslo) og feire skikkelig! [:D]

Gratulerer så masse:) Vet hvordan det er. Vi får nøkkelen til huset vårt på tirsadg[:)]

GRATULERER!!!

ORIGINAL: Hybelkaninen

Vi fikk den!

GRATULERER!!!!!

Hipp hipp! [:)] Gratulerer som eier av egen leilighet!

Gratulerer! For en herlig følelse det er å få tilslaget [:D][:D]

ORIGINAL: MieBie

ORIGINAL: Linnhost88

Hipp hipp! [:)] Gratulerer som eier av egen leilighet!

Det er så utrolig gøy. Og litt merkelig når man får tilslaget! Husker når vi kjøpte huset. Ble kjempeglad, og så fikk jeg plutselig litt angst for hvor mye penger som er involvert... Hehehe. Kos dere masse, og feire skikkelig!!!!!

Back
Topp