Is fra barndommen!

Mmmmm, tyrkisk peber is... emoticon Var den eneste i hele bygda som likte den, er vel en grunn til at den bare var en sesong.. Men den var nyyyyyydelig!!

Jeg husker en is, mikke mus-is sorbet-lignenede med sitron og colasmak! men det var ikke hennig olsen eller diplomis, kjøpte den på sparkjøp!

Kattejenta skrev:
Mmmmm, tyrkisk peber is... emoticon Var den eneste i hele bygda som likte den, er vel en grunn til at den bare var en sesong.. Men den var nyyyyyydelig!!

Du kan kjøpe tyrkisk pepper is på "hjem-is" isbilen...

likte den som het "colore" den hadde en mint-stang (smaka after eight ) som gikk tvers gjennom isen... Likte også tygg-is men tviler på om eg hadde likt den idag..

Og spinn-isen smaka peppermynte

Det er iser fra "drammen -is" som de har lagt ned nå ..som eg savne

YES-isen og det var vel de som hadde tom og jerry isen på 80tallet

Så gøy! 
Plattfot var den store favoritten min! Og ikke minst Melonia, Tucan og Tigris! Genialt å kunne dele isen i to, søskenbarnet mitt og jeg delte rett som det var.

Tøsefaen skrev:
Tom og Jerry og Coco Bahia kunne jeg tenkt meg å smakt igjen!

Skulle akkurat til å nevne de isene.. De var mine favoritter

Plattfot, Drillo, Tom & Jerry - og den runde med rosa trekk som smakte tutti frutti. DEN var god, den :-)

Åh, savner virkelig Cool Fisk! Deilig is/sorbet på pinne! Og så husker jeg hvor stas det var med tatoveringen som fulgte med :D

Mener jeg husker fingeren at jeg likte den så godt- men himmel kor gamal jeg er da:-0

Back
Topp