Is fra barndommen!

Jeg elsket isen som het Grand, mener å huske at den kom pakket i en liten pappkartong.

INGEN jeg har nevnt den isen for har husket den, og i en periode lurte jeg på om det var noe jeg hadde innbilt meg at fantes. 

Jeg hadde rett! Den fantes, og den er på iskartet fra 1992:)

TyggIS, Plattfot og Drillo-isen:)  Hadde nesten glemt de jeg:)

Åååå! Plattfot!
Minner!... 

Splitt og Kasper fra 80-90 tallet mmmmmm. Artig å se igjen is kartene, prisene var ikke så morsomme haha *savne*

inlisek skrev:
Poppin Candy fra 1998 :-D Og drillo isen da ;)

ELSKET poppin candy!!

Møvenpick fra 1991 <3 <3 ble så lei meg når di kutta den ut (kjeksvarianten) :(

FancyPants skrev:
Jeg elsket isen som het Grand, mener å huske at den kom pakket i en liten pappkartong.

INGEN jeg har nevnt den isen for har husket den, og i en periode lurte jeg på om det var noe jeg hadde innbilt meg at fantes. 

Jeg hadde rett! Den fantes, og den er på iskartet fra 1992:)

JEG også elsket den isen. Var fyllt med deilig jordbær! Den var først pakket i papir, og så en lilla kartong utenpå der. Husker den kjempe godt (men er sant det du sier om at ingen andre husker den!). Og så var den ganske dyr husker jeg, men det er jo ikke så rart, med all den emballasjen!

FrkPedersen skrev:
Finger og Tyggis! I tillegg savner jeg favoritter som Tom og Jerry og Super-Ted.

Åhh, Super-Ted! Den var såååå god!! Det var Hennig Olsen, husker det kun var en kiosk i nærheten som hadde det. Hehe

Gollemor skrev:
TYGGIS!!! Den ekle rosasmaken var helt nydelig da jeg var 5-6 år!

JAAAA :) Tviler på at jeg hadde likt den i dag, men den gang var det det beste som fantes.

Amorosa skrev:

FrkPedersen skrev:
Finger og Tyggis! I tillegg savner jeg favoritter som Tom og Jerry og Super-Ted.

Åhh, Super-Ted! Den var såååå god!! Det var Hennig Olsen, husker det kun var en kiosk i nærheten som hadde det. Hehe

Ja, stemmer vel det:) Det er forferdelig trist at den ikke er i salg lenger, den var snadder!

Henriettemamma skrev:

Gollemor skrev:

JAAAA :) Tviler på at jeg hadde likt den i dag, men den gang var det det beste som fantes.

Helt enig! Elsket den husker jeg!:)

LillianneLie skrev:

Henriettemamma skrev:

Gollemor skrev:

Helt enig! Elsket den husker jeg!:)

Den måtte alltid spises på samme måte: Først det rosa klisset på utsida som skallet av i flak, og så fløteisen etterpå. Å bite i den var dødssynd.

Clip & Clap *elsk*

Back
Topp