IS dilla og vondt i ryggen

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
For det første jeg trenger å skrike ut litt: JEG HAR TOTALT ISDILLA!!!! jeg føler for å spise vannis og isbiter hele tiden men da vil jeg jo bli busta totalt på at jeg er gravid. herregud jeg sikler etter isbiter hele dagen <3

Også kremt må jeg innrømme at jeg har løfta 1 TONN MED BRUS i går og ehm det får jeg svi for idag. Kjenner det godt i korsryggen og ut på sidene med bekkenet. Er det mulig å få bekkenløsning/plager så tidlig som når jeg er 5 uker på vei? Skal nok ringe kiropraktor på mandag og høre hva hun anbefaler å gjøre =) Men tenkte å hente noen tips her. siden jeg må på jobb idag og i morgen også :S

det er jeg faktisk usikker på.Men is dilla du er ikke aleine, har isdilla selv spiser is hele tiden.Helst sånn saft og is biter.

Det er mulig å få bekkenløsning så tilig, ja.
Jeg har allerede vært hos fysioterapaut for å få øvelser som kan hjelpe med å forebygge. Det er veldig viktig å få hjelp så tidlig som mulig, for jo verre du blir, jo vanskeligere er det å gjøre noe med det.

Med datteren min hadde jeg dilla på isvann, og drakk utrolige mengder vann! Stor var lyken når vi flyttet inn i ny leilighet, som har isbitmaskin :D

Hei,
Jeg var hos legen igår pga at jeg har hatt ekstremt vondt i korsryggen/nederst i rumpa den siste uka. Forrige kvelden fikk jeg ikke sove og var redd for at noe skulle være feil. Legen kjente flere steder og fant ut at det sannsynligvis var en liten skiveutglidning.. Har også hatt en tøff uke på jobb med mye fysisk jobb, så det er kanskje bare derfor.. Det er aller vondest når jeg sitter i bilen. Det var ikke noe med bekkenet mitt iallefall. Håper det går over og at du får et fint svangerskap!

Back
Topp