Is-biter avhengig

Andre som er helt hekta / avhengig på isbiter? Jeg blir sprø av meg selv, å mannen blir enda mer sprø da han hater lyden av høre meg knaske :-D men jeg klarer ikke lavær, jeg våkner opp på natta å kjenner skikkelig sug på isbiter. Knasker dagen lang. Spiser opp sikkert en 3-4 isbitposer hver dag. Å all drikke må vær iskald, nå klarer jeg ikke smaken av brus å slikt, men vann, farris å iskald melk å isbiter er det jeg er blitt helt HEKTA på i svangerskapet. Men merkelig, hvorfor isbiter liksom. :-P

Høres ut som meg i mitt første sv.skap;) Da fikk jeg gutt, vet du hva du får?:)
Jeg byttet isbitene ut med kalde gulerøtter i blant, kun for å ha andre ting å tygge på:P
Tygg i vei, om du er som meg så får du avsmak av isbitene etter fødsel, hehe;)

Høres ut som meg i mitt første sv.skap;) Da fikk jeg gutt, vet du hva du får?:)
Jeg byttet isbitene ut med kalde gulerøtter i blant, kun for å ha andre ting å tygge på:P
Tygg i vei, om du er som meg så får du avsmak av isbitene etter fødsel, hehe;)

Hehe, ja her knaskes det, får snart frost skader i munnen av all isbetene :-)) hehehe. Men helt sykt at man kan bli så hekta på noen is klumper liksom :-P :-D ja er en jente inni denne magen :-)

Ikke hatt det i svangerskap, men i forbindelse med langvarig sykdom. Spiste det som mat. ;) Kjempedeilig!

Hahaha, herlig! Jeg er helt avhengig av vann med bobler i! Uten bobler liker jeg pmutserliug ikke vann lenger ;)

Hadde det på samme måte i mitt første svangerskap :) får av og til det nå også, men ikke på langt nær slik som sist :)

Ikke nødvendigvis dilla på isbiter, men drikken må være kald.. iskald :).

Hadde det veldig sånn forrige svangerskap ikke fått det denne gangen :)

Var sånn i mitt første svangerskap. Var nesten sånn at jeg ikke kunne gå ut av huset uten å ha med isbiter.

Back
Topp