Irritert

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Jeg har ikke vært hormonell i det hele tatt som gravid, mye mer stabil og avbalansert enn til vanlig. Jeg har også vært tålmodig, likt å være gravid og egentlig synes at tiden har gått altfor fort. Helt til i går.. Da tok tålmodigheten plutselig slutt. Jeg er så irritert. Jeg irriterer meg over alt folk sier og gjør og jeg blir sprø av folk som annenhver dag sender melding og sier ”Ja, nå er det ikke lenge igjen!”. No shit, da! Det har jeg ikke merket. Jeg er miserabel og tiltaksløs og vet at jeg burde gjøre noe for å få tiden til å gå men det å være sosial byr meg helt i mot. Blæh!

Er det bare meg?

Absolutt ikke bare deg :p Stygt å le, men det måtte jeg, for det var som å lese om meg o_O Jeg klager litt over at jeg kjeder meg og at seriene er plutselig kjedelige osv. Så sier samboer; Ja, men du kan jo invitere noen. Det hører også med at vi har pussa opp alle rom i huset siden april og at vi nå har revet badet. Jeg gidder jo ikke vaske og rydde. Det er jo absolutt nødvendig før jeg får besøk. Da blir jeg irritert da :wtf::hilarious:

Jeg har ikke vært hormonell i det hele tatt som gravid, mye mer stabil og avbalansert enn til vanlig. Jeg har også vært tålmodig, likt å være gravid og egentlig synes at tiden har gått altfor fort. Helt til i går.. Da tok tålmodigheten plutselig slutt. Jeg er så irritert. Jeg irriterer meg over alt folk sier og gjør og jeg blir sprø av folk som annenhver dag sender melding og sier ”Ja, nå er det ikke lenge igjen!”. No shit, da! Det har jeg ikke merket. Jeg er miserabel og tiltaksløs og vet at jeg burde gjøre noe for å få tiden til å gå men det å være sosial byr meg helt i mot. Blæh!

Er det bare meg?

Nei ikke bare deg [emoji4]
Er lett irritert og lett lei meg. I går gråt jeg fordi samboeren min terget meg litt over ananas på pizzaen :p
I tillegg har jeg en bekjent som er på meg hele tiden om hvordan det går! Hver dag! «Joda, samma som i går!» har jeg begynt å svare. Klikker snart for meg! Gleder meg til permisjon og litt utsiling av folk :p haha:)

Jeg er irritabel nå til dags, jeg også. Og som jeg plutselig kan begynne å gråte. Noen som leide prampack-en vår leverte den uten å rulle den ordentlig sammen, så dette skulle jo jeg gjøre.
Frem med instrukser på YouTube og prøve seg, men jeg fikk det ikke til å stemme. Jeg satt der og pratet og freste til meg selv, så kommer det fra samboer "kan du slutte å prate med deg selv?!".
Gjett én gang hvem som stille begynte å gråte, men ikke skulle vise dette :p

Jeg blir lei av at noen jeg treffer på knøttetrim med frøkna hver mandag kommenterer hver gang nå "åja, du har ikke poppet ut ungen enda?". Nei, tenk, jeg har ikke det!! :sour:

Irritert over mye for tiden jeg også..

Jeg er irritabel nå til dags, jeg også. Og som jeg plutselig kan begynne å gråte. Noen som leide prampack-en vår leverte den uten å rulle den ordentlig sammen, så dette skulle jo jeg gjøre.
Frem med instrukser på YouTube og prøve seg, men jeg fikk det ikke til å stemme. Jeg satt der og pratet og freste til meg selv, så kommer det fra samboer "kan du slutte å prate med deg selv?!".
Gjett én gang hvem som stille begynte å gråte, men ikke skulle vise dette :p

Jeg blir lei av at noen jeg treffer på knøttetrim med frøkna hver mandag kommenterer hver gang nå "åja, du har ikke poppet ut ungen enda?". Nei, tenk, jeg har ikke det!! :sour:

Jeg får SÅ lyst til å svare ”Jo, hun kom for en stund siden men jeg beholdt magen og gadd ikke å si det til noen”..

Jeg VET jo at de ikke mener det vondt, men :hilarious:

Back
Topp