Irritert

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Andre som blir lett irriterte/sinte? De siste dagene har jeg vært ekstremt på hugget, spesielt om jeg er sulten eller trøtt - og det sistnevnte er jeg stort sett hele tiden. Litt slitsomt.. Det smeller vel i heimen snart når mannen får nok av surheten min :P

Eeeh ja[emoji28] prøver virkelig å holde meg i skinnet så langt det går. Men lunta har blitt litt kortere ja!

Kan plutselig få et sånt humør, hvor jeg bare kjenner at jeg kommer til å hisse meg opp uansett! Han kunne sagt at han har vaska huset og fylt kjøleskapet med sjokkis, og har fortsatt mest lyst til å bli sinna. Men jeg synes det varer ganske kort heldigvis, så så lenge jeg klarer å bite det i meg der og da blåser det vekk. Men det er jo ikke alltid jeg klarer da..:rolleyes:

Her også, har måttet ta meg skikkelig sammen på jobb (er lærer) så har blitt endel "telle til ti" pauser. Har heldigvis gått fint da :) ingen traumatiserte barn :)

Haha, godt å høre at det ikke bare er meg :D :D

Jeg har kort lunte for tiden. Er nok mest fordi jeg er så trøtt. Desverre kjæresten som får mest av mine suriser. Det går over i gråt noen ganger også. Er som en emo berg-og dalbane [emoji41] Men jo mer jeg får sove/hvile jo bedre er humøret.

Jeg har hatt kort lunte i de tidligere svangerskapene, men så langt har det gått overraskende bra altså[emoji1] nesten som om jeg ikke kan tro det helt selv. Men det kan være det kommer etterhvert[emoji16]

Denne graviditeten har ellers vært roligere enn de første, men det går fortsatt mye utover samboer.
emoji16.png

Ekstremt kort lunte her. Stakkars vesla, ho skjønner nok ikkje så mykje koffor eg er så hissig om dagen [emoji21]

Jeg har relativt kort lunte fra før, men lunta finnes jo ikke nå lenger :wtf: Stakkars kunder som får gjennomgå av meg o_O

Har faktisk ikke hatt så kort lunte :) men, nå har jeg ingen å bli sint på heller, haha! Bor alene og har jobbfri ett par uker til. Det er verre med den grininga om dagen ;)

Back
Topp