Irritert

Fru Vims

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Argh, grunntempramentet er irritert for tiden. Skikkelig irriterende faktisk :dead:
Tror det er hormonene som gjør det sånn, for har jo egentlig ikke noen grunn. Føles som evig PMS.
Hvordan er humøret deres for tiden ?

Føler det er bedre enn sist men jeg kan jo ta feil og være ei hormonell bitch :p
Er jo ganske vanlig men forhåpentligvis blir det bedre snart :)

Føler det er bedre enn sist men jeg kan jo ta feil og være ei hormonell bitch :p
Er jo ganske vanlig men forhåpentligvis blir det bedre snart :)

Kan liksom ikke huske akkurat dette humøret fra sist, sikkert fortrengt det ;)

Argh, grunntempramentet er irritert for tiden. Skikkelig irriterende faktisk :dead:
Tror det er hormonene som gjør det sånn, for har jo egentlig ikke noen grunn. Føles som evig PMS.

Hehe, jeg og har det sånn.. Altså det går forsåvidt greit, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig forbanna av de minste ting av og til.. Lunta er veldig kort, biter det som regel i meg da, men det er litt slitsomt av og til:)

Hehe, jeg og har det sånn.. Altså det går forsåvidt greit, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig forbanna av de minste ting av og til.. Lunta er veldig kort, biter det som regel i meg da, men det er litt slitsomt av og til:)
Som regel sier jeg fort unnskyld, men funker bare til mannen egentlig som skjønner grunnen. Men biter imrg en del, fort opp og fort ned..

Hadde kort lunte fra før sååå

Ja vi fortrenger jo det meste negativt, men husker fødselen mye bedre nå enn jeg gjorde for noen mnd siden :p

Hehe. Har fortrengt mer fra graviditeten enn fødselen- tror jeg... Iallfall de første månedene, husker bare at jeg var så innmari trøtt.

Hehe. Har fortrengt mer fra graviditeten enn fødselen- tror jeg... Iallfall de første månedene, husker bare at jeg var så innmari trøtt.
Hadde ikke så mange plager de første mnd, men husket plutselig fødselen utrolig godt her! Dette blir noen fine mnd :p

Er ett skikkelig hormontroll om dagen. Blir sint og irritert for alt mulig uten noen god grunn :( er i grunn utrolig slitsomt...

Blir lettere sint og irritert for tiden kjenner jeg. Var slik sist også, hadde glemt det helt av før jeg plutselig ble slik for en ukes tid siden. Haha.
Ble så frustrert på ei jeg jobbet med fordi hun var så himla treg å foreslo å ta kaffepause før vi hadde gitt alle på rommene frokost. Hun spurte også om jeg kunne ordne matbrettet til en pasient mens jeg sto å delte ut medisin, når hun ikke hadde noe spesielt annet å gjøre. Da tok irritasjonen overhånd

Melder meg på her jeg også...stakkar samboer :p

Har det helt likt, blir så fort irritert, stakkars mannen min som merker det mest. Kjennes ut som en evig PMS

Back
Topp