Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Kjekt med litt ekstra hormoner daEg er alltid bitch![]()
Føler det er bedre enn sist men jeg kan jo ta feil og være ei hormonell bitch![]()
Er jo ganske vanlig men forhåpentligvis blir det bedre snart![]()
Argh, grunntempramentet er irritert for tiden. Skikkelig irriterende faktisk
Tror det er hormonene som gjør det sånn, for har jo egentlig ikke noen grunn. Føles som evig PMS.
Hvordan er humøret deres for tiden ?
Ja vi fortrenger jo det meste negativt, men husker fødselen mye bedre nå enn jeg gjorde for noen mnd sidenKan liksom ikke huske akkurat dette humøret fra sist, sikkert fortrengt det![]()
Som regel sier jeg fort unnskyld, men funker bare til mannen egentlig som skjønner grunnen. Men biter imrg en del, fort opp og fort ned..Hehe, jeg og har det sånn.. Altså det går forsåvidt greit, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig forbanna av de minste ting av og til.. Lunta er veldig kort, biter det som regel i meg da, men det er litt slitsomt av og til![]()
Ja vi fortrenger jo det meste negativt, men husker fødselen mye bedre nå enn jeg gjorde for noen mnd siden![]()
Så deilig å få mer ro i kroppen, gleder meg til lavere pulsJeg har vært en hisspropp uten like, litt roligere nå
Hadde ikke så mange plager de første mnd, men husket plutselig fødselen utrolig godt her! Dette blir noen fine mndHehe. Har fortrengt mer fra graviditeten enn fødselen- tror jeg... Iallfall de første månedene, husker bare at jeg var så innmari trøtt.
Har det helt likt, blir så fort irritert, stakkars mannen min som merker det mest. Kjennes ut som en evig PMSArgh, grunntempramentet er irritert for tiden. Skikkelig irriterende faktisk
Tror det er hormonene som gjør det sånn, for har jo egentlig ikke noen grunn. Føles som evig PMS.
Hvordan er humøret deres for tiden ?