Irritert

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Andre lett irritable vordende mødre? Jeg irriterer meg helt grønn over min egen mor... Gahhhh hun skal blande seg oppi absolutt alt jeg får fnatt!! Hjelper ikke at jeg er ekstra irritert i utgangspunktet
 
Andre lett irritable vordende mødre? Jeg irriterer meg helt grønn over min egen mor... Gahhhh hun skal blande seg oppi absolutt alt jeg får fnatt!! Hjelper ikke at jeg er ekstra irritert i utgangspunktet

Jeg har et problem med å drive god kundebehandling når kundene er tette poteter som ikke har sans for logikk :p Hehe...og jeg henter meg inn med ekstremt høye kneløft. Kjempe vanskelig!

Det er lov å si i fra til mor at hun er irriterende, på en måte som ikke byr opp til krangling vel og merke ;) Men er det mye mas så si det så hun forstår :)
 
Eneste jeg blir irritert når det gjelder moren min er de hintene hver gang om at det er på tide og sterilisere seg etter denne kommer. Ellers så sier hun ikke så mye til meg om graviditeten :p
 
Eneste jeg blir irritert når det gjelder moren min er de hintene hver gang om at det er på tide og sterilisere seg etter denne kommer. Ellers så sier hun ikke så mye til meg om graviditeten :p

:woot: wtf...... Sier hun det? Sykt! :wideyed:
 
Ikke over min egen mor men merker lunten er kortere. Spesielt merker jeg at jeg ikke har tålmodighet til å drive å legge mini som bare tuller og ikke vil lære å sovne selv. Måtte trekke meg ut idag for å ikke gå på veggene og la gubben ta over. Desverre skal gubben ut om ikke så lenge i ett møte og høres ikke ut som mini har tenkt å sovne med det første så må vel inn igjen
 
Aprilbarn 14: jepp, hun sier det. Kan vel hun drite i ;)
Hoho... Da hadde jeg blitt skikkelig såra og lei meg! Enig med deg, det har jo ikke hun noe med. Min mor er bare en kommentator. Åå skal junior sove ute? Er det ikke kaldt? Jaja han har jo god pose , må jo kle han godt da men ellers... Skal han sove inne? Skal du på do nå? Skal du spise det? Å hundre formaninger og formeninger..... Da får jeg åndenød!
 
Aprilbarn 14: å herregud da hadde jeg tørna :p Mamma er heldigvis ikke sånn. Men hun skjemmer bort mine 3 barn så fælt. De er 8, 10 og straks 4. Og mamma har gjort til at de er så hjelpesløse når hun er her. Da lager hun drikke til dem fordi de ikke gidder selv. Hun henter ditt og datt og skjærer opp maten deres enda de klarer det selv. Det er en diskusjon hver gang hun er her for når hun gjør det så forventer barna at jeg også skal gjøre det. Glem det :p
 
Holdt på å bite hodet av mannen min i morges fordi han tørket av kjøkkenbenken og var i veien for meg og brødskiva! Stakkars mann.. Jeg er blitt skikkelig hangry, hvis jeg er sulten blir jeg kjempesint!!! Og jeg er normalt aldri sint... Hormoner...
 
Holdt på å bite hodet av mannen min i morges fordi han tørket av kjøkkenbenken og var i veien for meg og brødskiva! Stakkars mann.. Jeg er blitt skikkelig hangry, hvis jeg er sulten blir jeg kjempesint!!! Og jeg er normalt aldri sint... Hormoner...

Jeg blir også hangry. Å da må jeg ta meg kraftig i sammen for det er lite eller ingenting som får triggeren til å gå av hehe... Jeg kan også irritere meg grenseløst over mannen hvis han står i veien. Men værst av alt er at han er så forbanna treig.... åårhhh da blir jeg gal!!
 
Eneste jeg blir irritert når det gjelder moren min er de hintene hver gang om at det er på tide og sterilisere seg etter denne kommer. Ellers så sier hun ikke så mye til meg om graviditeten :p
Whaaat?? Why? Med mindre du har 15 fra før.. Why?
 
Jeg blir også hangry. Å da må jeg ta meg kraftig i sammen for det er lite eller ingenting som får triggeren til å gå av hehe... Jeg kan også irritere meg grenseløst over mannen hvis han står i veien. Men værst av alt er at han er så forbanna treig.... åårhhh da blir jeg gal!!
Kjenner den igjen! Sirup i ræva for å si det rett ut!
 
Svigermor, stakkars! Blir irritert bare jeg hører stemmen eller se hun bevege seg.

Det skjer med meg også. Svigers er svært distré og har en tendens til ikke å høre etter. Jeg kan bli irritert av nesten alt. Men jeg er litt ekstra irritert siden hun avslørte graviditeten min. Og det er andre gang hun gjør der. Strike two... Så jeg føler jeg har belegg for å være irritert hehe
 
Det skjer med meg også. Svigers er svært distré og har en tendens til ikke å høre etter. Jeg kan bli irritert av nesten alt. Men jeg er litt ekstra irritert siden hun avslørte graviditeten min. Og det er andre gang hun gjør der. Strike two... Så jeg føler jeg har belegg for å være irritert hehe
Hahaha! Samme her!! Hun løy og sa at hun ikke hadde sagt det til noen. Og da jeg fikk høre at hun hadde sagt det videre så lata hun som ingenting!
 
Svigers å spesielt ho svigermor får høre d. E så heldi å ha ho i nabohuse, å ho kan ikkje benytte ringeklokka. Bære valse inn her tel alle døgnets tider, å kan i d ho kjæm inn døra finne på å kritisere at æ ikkje e påkledd. Oh well, æ venta ikkje besøk, så da må æ vel kunne gå halvnaken i mett eget hus på lande kor ingen har innsyn en tili søndags formiddag om æ vil. Nu har ho fått beskjed om å la mæ være i fre, før æ klare ho ikkje.
 
Svigers å spesielt ho svigermor får høre d. E så heldi å ha ho i nabohuse, å ho kan ikkje benytte ringeklokka. Bære valse inn her tel alle døgnets tider, å kan i d ho kjæm inn døra finne på å kritisere at æ ikkje e påkledd. Oh well, æ venta ikkje besøk, så da må æ vel kunne gå halvnaken i mett eget hus på lande kor ingen har innsyn en tili søndags formiddag om æ vil. Nu har ho fått beskjed om å la mæ være i fre, før æ klare ho ikkje.

Sykt!
 
Back
Topp