IRRITERT

Foggy

Glad i forumet
vi har svane madrass til snuppa - kostet en del for å si det sånn (vanlig enkel voksen størrelse.) Så tisset hun på seg her for et par uker siden så da måtte jeg jo vaske trekket....MEN det kan ds ikke vaskes eller renses??!!!!!??? Er det mulig a? ?
Vi klagde til skeidar hvor vi kjøpte den. De var enig i at det var dårlig og sendte reklamasjon.....den ble avvist for den kom for sent....og det sto jo på så ..
Men skeidar visste det ikke selv....
Ingen svanemadrass på oss mer...:mad::(:eek::(:mad::mad::mad:

vi har svane madrass til snuppa - kostet en del for å si det sånn (vanlig enkel voksen størrelse.) Så tisset hun på seg her for et par uker siden så da måtte jeg jo vaske trekket....MEN det kan ds ikke vaskes eller renses??!!!!!??? Er det mulig a? ?
Vi klagde til skeidar hvor vi kjøpte den. De var enig i at det var dårlig og sendte reklamasjon.....den ble avvist for den kom for sent....og det sto jo på så ..
Men skeidar visste det ikke selv....
Ingen svanemadrass på oss mer...:mad::(:eek::(:mad::mad::mad:

Men det kan vel vaskes på 30 grader med milo skulle jeg tro. Selv om det sto det ikke gikk an.
Hvis du uansett føler at trekket er "ødelagt" tenker jeg.
Litt seint nå kanskje,men du får kjøpt formsydd tissetrekk til voksenmadrass :)

Men dårlig av Skeidar å ikke informere om det syns jeg. Og at de ikke visste det en gang..

Tipper at det går helt fint å vaske det, men synes det er ekkelt at de lager et produkt man ligger på så mange timer pr døgn som skal vare i mange år som ikke kan rengjøres....

Og hva er vitsen med å kunne ta av trekket da, når det ikke kan vaskes..?:/ Da kunne trekket likegodt vært endel av madrassen. Jeg hadde prøvd å vaske det jeg, på veldig svakt varme, og et skånsomt program. Om ikke lukta eller flekkene forsvinner, så må man prøve litt høyere temperatur.

Tror vi også holder oss unna svanemadrass:P

Og hva er vitsen med å kunne ta av trekket da, når det ikke kan vaskes..?:/ Da kunne trekket likegodt vært endel av madrassen. Jeg hadde prøvd å vaske det jeg, på veldig svakt varme, og et skånsomt program. Om ikke lukta eller flekkene forsvinner, så må man prøve litt høyere temperatur.

Tror vi også holder oss unna svanemadrass:P

Lukt forsvinner hvertfall med eddikk og natron

Ja ikke sant veldig lite poeng!
Skal helt klart prøve nå når de ikke godtar reklamasjonen. ..var for lenge etter kjøpet....ca 1....Haha skulle jeg tatt av trekket for å sjekke det liksom når jeg kjøpte den og spurte i butikken....jadda. ..

De har fått en hyggelig mail fra meg nå.....

Takk for tips :)

Ja ikke sant veldig lite poeng!
Skal helt klart prøve nå når de ikke godtar reklamasjonen. ..var for lenge etter kjøpet....ca 1....Haha skulle jeg tatt av trekket for å sjekke det liksom når jeg kjøpte den og spurte i butikken....jadda. ..

De har fått en hyggelig mail fra meg nå.....

Takk for tips :)

Ja du må da demontere madrassen i butikken før du kjøper den kan du skjønne! Er ikke det vanlig? :p

Back
Topp