Irritert!

Emilie3

Flørter med forumet
ok, kan legen "nekte meg" med og komme på kontroll?
jeg ringte til min lege i gårs og sporte om jeg kunne ha fått en time siden jeg er gravid.
fikk spør: hvor langt jeg var på vei.
Jeg svarer ca 6 uker. (trur jeg)
svar: Har du barn i fra før av?
Jeg: ja to
Svar: da får du vente til du trur du er 12 uker på vei...
Jeg: Ok?. jeg mystet i feb som var, og vil bli oppfølt osv.
svar: Det kan vi se på når du kom rundt uke 12......................................

JEG ER SÅ SINT JENTER.... SKAL SÅ RINGE TIL JORMOR OG IKKE DENNE LEGEN

Jeg fikk beskjed av legen om at det ikke er vanlig å ha kontroll før i uke 10-12.
Jeg har selv en oppfølgingshistorie, men han mente det ville være mer belastende å skrive helsekort og ta prøver hvis det mot alle odds skulle gå galt før uke 12.

Mulig at din lege mener det samme? Men er enig i at han kunne svart på en annen måte!

Dårlig av legen din!
Forstår at de ikke vil skrive helsekort og ta blodprøver og slikt, men bare for en time og snakke litt med tanke på at du har mistet kunne jo gått ann...
Jeg hadde det med min lege, fikk time tidlig, tok ikke no graviditetstest eller noe på legekontoret, men ble bare notert i journalen at jeg var gravid igjen, og så snakket vi litt om hvordan jeg hadde det og så fikk jeg med meg en henvsning til tidlig ul... Skal liksom ikke mer til enn en liten samtale med legen så føler man seg litt mindre nervøs faktisk!

Jeg hadde egentlig bestilt time til 24 mai, men legen ville ha meg inn tidligere så dem ringte i dag og ba meg komme 4 mai. Dette pga at jeg muligens må til tr.heim for tidlig ul.

Jeg var hos legen i uke 3 :| ring jordmor du :) Og legen min er faktisk meget fucka! :P

Back
Topp