V Vand Forumet er livet 24 Mar 2011 #1 Ingenting i verden som irriterer meg mer enn når mannen blir forsinket på jobb og IKKE ringer å forteller det! [>:] Så nå får han spise kald middag! [>:] (til hans forsvar skjer det kanskje 4 ganger i året, men jeg blir IRRITERT de fire gangene det skjer! )
Ingenting i verden som irriterer meg mer enn når mannen blir forsinket på jobb og IKKE ringer å forteller det! [>:] Så nå får han spise kald middag! [>:] (til hans forsvar skjer det kanskje 4 ganger i året, men jeg blir IRRITERT de fire gangene det skjer! )
M *MissMe* Gift med forumet 24 Mar 2011 #2 Haha, kjenner følelsen.. Men da får han bare spise kald midag da...[8D][8D]
Lene1986 Forumet er livet 24 Mar 2011 #3 ORIGINAL: *MissMe* Haha, kjenner følelsen.. Men da får han bare spise kald midag da...[8D][8D] Åja! Serverer kald mat til han jeg og da!!
ORIGINAL: *MissMe* Haha, kjenner følelsen.. Men da får han bare spise kald midag da...[8D][8D] Åja! Serverer kald mat til han jeg og da!!
C chrichri Forumet er livet 24 Mar 2011 #4 [:@] jeg vet... men vi spiser bra, så får han ordne seg selv[:@][:'(]