irritert!!!!

cathrine2

Gift med forumet
er bare så irritert... en av besteveninnene mine rotet med eksen min på byn for leden[&:] hun har gjort d før.... ferska dem til og med ha sex på sofaen for tid tilbake... er lenge siden d ble slutt mellom meg og eksen.. men hun vet jeg vil ha han tilbake.. og hun går hele tiden og unskylder seg og er så flau over d osv... ikke nok med d.. vet ikke 100% hvem pappan til babyen er.. men han er en av de to d kan være.. ååå trodde d fantes normer for slikt jeg[:@] kunne aldri rota eller logge med eksen til en av mine venner.. i vertfall ikke hvis hun var gravid og han kansje var pappaen... [:@][:@] kan ikke ta d opp med hun heller da vender hun bare alt til at d er synd i hun og hun er dum og staka hun osv.. d er jo enda verre[:@][:@][:'(][:'(] men d er jo ikke so at jeg eier han heller, så føler meg kansje litt dum hvis eg skal bestemme hvem han skal få rote med... men hun burde jo ut av seg selv klare å tenke at d er pyyyton for meg[:'(]

Jeg skjønner at du ikke synes dette er noe hyggelig, men det jeg spør meg selv om etter å ha lest det du skriver er;
-hva slags venninne er det du har - er hun i hele tatt en venn om hun roter med eksen din når hun vet at du vil ha han tilbake?
-hvorfor vil du ha tilbake ex'en når han roter med venninnene dine?
-hvorfor finner du ikke ut av hvem som er barnefaren - kan vel ikke være bra å gå slik å lure?

Huff da, det hørtes ikke noe særlig moro ut!!
Hvis hun skal være bestevenninnen din (noe hun tydeligvis IKKE er siden hun oppfører seg sånn..) burde hun ikke gjort det.
Ikke sånn venner oppfører seg mot hverandre, så hadde jeg vært deg, hadde jeg heller kuttet henne ut! Sånne folk trenger man ikke mener nå jeg!

Men hvordan gjør du det med farskap og sånn da? Skal du ta test rett etter fødselen da eller?

Syns faktisk veldig synd på deg, for å være i en sånn situasjon kan ikke være noe særlig!

Stor trøsteklem fra meg [:)]

ikke stygt ment, men var du sammen med xèn din når du låg med han hinn fyren?
bare lurer, for det kan jo være at x`typen din roter med venninnen din bare for å hevne.
Det er helt fjernt av venninnen din å rote med x`typen din, jeg hadde i hvertfall droppet den damen. du kan jo ikke stole på henne.
Men jeg tviler egentlig på at x`typen din vil ha deg tilbake med tanke på situasjonen du er i, men tanke på at du ikke vet hvem som er far til barnet ditt osv.
Vil bare ønske deg lykke til, håper alt ordner seg for deg.

oi masse spm her.... nei var ikke sammen med han når jeg ble grav.... ja hun er en go venn bare litt uforståelig teit til tider... finner ikke ut hvem barne faren er før babisen min er født....(d blir mest sannsynlig lett å se, ettersom han ene er mørk og andre er lys) ettersom at d er risikabelt for fosteret å finne d ut mens han fremdeles er i magen.... ja tar farskaps test når beibisen kommer... takk for trøste klemmer.. selv om jeg i dag føler at d kanskje er jeg som er litt dum.... [8D] måtte bare få d ut litt i går.. var litt irritabel, hadde en bad day[8D] d kan vel alle ha... men situasjonen ser litt anderledes ut for meg i virkeligheten enn d den gjør skrevet ned her[&:](føler meg som om jeg er med i en dårlig såpeserie.... ) men takk hjalp og snakke[:)]

Ikke rart du er/var irritert! Skjønner deg veldig godt, jeg!!!!
Både på exen og venninna di! Må jo si her også at du tar jo virkelig ansvar for dine egne handlinger da! De fleste av oss andre har også kunnet havne i en slik situasjon en gang i livet! Er ikke bare du som har følt deg som deltaker i en såpeserie til tider[;)]

Håper alt ordner seg for deg, det er jeg forresten sikker på at det gjør![:)]

Back
Topp