Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
Ja, snakker om rotsystem!!!!! Og det de tydeligvis ikke skjønner, er at når DE roter vekk papirer, går det ut over hele familier!! [>:][>:][>:][>:]
Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement
Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut
Tilbake til forsiden
Irritert
Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)
Innlogget som: JulieAndora
ORIGINAL: Anis
Uff, jeg forstår frustrasjonen din, hadde blitt sinna selv. Personlige opplysninger skal IKKE forsvinne!
Nav-systemet er mye rot, det er jeg enig i. Samtidig må vi huske på at de som jobber der er bare mennesker, og at det er ikke saksbehandlerene sin feil av den omorganiseringa gikk rævva. Tanten til min kjære jobber i NAV, hun er utrolig frustrert over ledelse og organisering som ikke er gjennomtenkt!
ORIGINAL: Tryll
jeg kjenner jeg blir mektig irritert på dine vegne her[&:][:@][:@][:@] opplevd det samme 100 ganger selv, da jeg gikk gravid "mistet" de alle papirene jeg hadde sendt inn 2 ganger!!! og ingen kunne svare for seg,for det er alltid forskjellige saksbehandlere hver gang! og ingen vil ta ansvar, jge husker jeg var så fortvila at jeg satte meg ned i stolen på kontoret å bare gråt. høygravid å sliten.