Irritert

Gullklomp

Forelsket i forumet
Måtte bare få ut all frustasjonen en plass [8D]

jeg kjenner jeg blir mektig irritert på dine vegne her[&:][:@][:@][:@] opplevd det samme 100 ganger selv, da jeg gikk gravid "mistet" de alle papirene jeg hadde sendt inn 2 ganger!!! og ingen kunne svare for seg,for det er alltid forskjellige saksbehandlere hver gang! og ingen vil ta ansvar, jge husker jeg var så fortvila at jeg satte meg ned i stolen på kontoret å bare gråt. høygravid å sliten.

Uff, jeg forstår frustrasjonen din, hadde blitt sinna selv. Personlige opplysninger skal IKKE forsvinne!
Nav-systemet er mye rot, det er jeg enig i. Samtidig må vi huske på at de som jobber der er bare mennesker, og at det er ikke saksbehandlerene sin feil av den omorganiseringa gikk rævva. Tanten til min kjære jobber i NAV, hun er utrolig frustrert over ledelse og organisering som ikke er gjennomtenkt!

Uff...nav ass.. *liker ikke*

Ja, snakker om rotsystem!!!!! Og det de tydeligvis ikke skjønner, er at når DE roter vekk papirer, går det ut over hele familier!! [>:][>:][>:][>:]

ORIGINAL: Vand

Ja, snakker om rotsystem!!!!! Og det de tydeligvis ikke skjønner, er at når DE roter vekk papirer, går det ut over hele familier!! [>:][>:][>:][>:]

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden
Irritert

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: JulieAndora

Ja sant!! Skulle nesten tro at det var deres egen lomme de betalte penger fra, så vanskelig som de skal være. Det skulle bare vært dem selv som var i den situasjonen, er helt sikker på at de hadde blitt like frustrert og irritert! [>:]

ORIGINAL: Anis

Uff, jeg forstår frustrasjonen din, hadde blitt sinna selv. Personlige opplysninger skal IKKE forsvinne!
Nav-systemet er mye rot, det er jeg enig i. Samtidig må vi huske på at de som jobber der er bare mennesker, og at det er ikke saksbehandlerene sin feil av den omorganiseringa gikk rævva. Tanten til min kjære jobber i NAV, hun er utrolig frustrert over ledelse og organisering som ikke er gjennomtenkt!

Ja, det er helt sant! Men de gangene jeg har vært der inne virker det som om de ikke har peiling på hva de driver med og hvilke regler som gjelder. For å si det sånn ikke, så går det ikke ann å komme inn der å spørre hva du har rett på, for det har de rett og slett ingen aning om.. [>:][8|]

ORIGINAL: Tryll

jeg kjenner jeg blir mektig irritert på dine vegne her[&:][:@][:@][:@] opplevd det samme 100 ganger selv, da jeg gikk gravid "mistet" de alle papirene jeg hadde sendt inn 2 ganger!!! og ingen kunne svare for seg,for det er alltid forskjellige saksbehandlere hver gang! og ingen vil ta ansvar, jge husker jeg var så fortvila at jeg satte meg ned i stolen på kontoret å bare gråt. høygravid å sliten.

Åh jaa!! For det første så kunne de holdt seg til samme saksbehandlere, så saksbehandleren er kjent med saken fra før av. Og for det andre tatt litt bedre vare på alle personlige opplysninger som blir levert der!! [:'(]

Ja, det sliter faktisk på en fysisk! Man kommer jo ingen vei uten penger.. De har dratt det så langt at jeg ble sykemeldt fra læreplassen i sommer.. Det ble rett og slett for mye å tenke på! Føler liksom at de ikke ha noe medlidenhet til oss som kommer der.

Men nå skal ikke jeg uttale meg for mye, der fins nok sikkert dem som er heldige også. Men NAV kontoret her hvor jeg bor er elendig!

Back
Topp