Irritert på min mor!

Høres ut som hun gleder seg da, men uansett ikke hennes oppgave å spre nyheten til alle og enhver dersom du ikke ønsker det. Min mamma sier ikke noe til noen tror jeg, hun er fortsatt i sjokk (hun forventet ikke to tette fra oss) :P

Hehe, ikke så gøy når foreldre irriterer, det skjer vel de fleste innimellom :) Og ikke bedre med masse hormoner i sving ;) Skjønner du blir irritert om du ikke vil folk skal vite du er gravid da, selv om hun sikkert er superstolt og gleder seg masse :)

Skjønner henne til en viss grad, for det tyder jo på at hun gleder seg :) MEN, det er ikke greit om du ikke vil hun skal si det til noen. Da burde hun respektere dine ønsker og overse sitt eget ønske akkurat der. Kjedelig at det blir sånn :(

Skjønner henne til en viss grad, for det tyder jo på at hun gleder seg :) MEN, det er ikke greit om du ikke vil hun skal si det til noen. Da burde hun respektere dine ønsker og overse sitt eget ønske akkurat der. Kjedelig at det blir sånn :(
Signerer denne :)

Enig med UneMi og MiniSpire! Man skal respektere at noen ønsker å vente med å fortelle det, eller ønsker å fortelle det til folk selv.

hehe en mor som gleder seg veldig skjønner jeg......
disse mødrene altså,lurer på hvordan jeg blir med unga mine når den tid kommer.
selv har jeg en veldig overbeskyttende mor som passer på at jeg ik bærer tungt til enhver tid.
litt frustrerende til tider, men vet hun mener det godt ;)

Back
Topp