Irritert på lege!

BabyMage 3

Lilly MY
Va med legen på tirsdag, og der fant vi ut at ho vet ikke hvor langt jeg er på vei, så ho sendte brev til sykehuset får å få kjapt en UL....
og hva fekk jeg i posten idag... TIME kl 8 den 10 SEPT... at det går ann... er så oppgitt... skal ringe på mandag å høre hva som skjer...

Det var lenge å vente. Må nesten velge å ta det privat da, hvis de ikke kan skaffe deg time før.

Sviggum på Medi3 har refusjonsrett. Får du henvisning fra lege, betaler du nesten ingenting :)

Va med legen på tirsdag, og der fant vi ut at ho vet ikke hvor langt jeg er på vei, så ho sendte brev til sykehuset får å få kjapt en UL....
og hva fekk jeg i posten idag... TIME kl 8 den 10 SEPT... at det går ann... er så oppgitt... skal ringe på mandag å høre hva som skjer...

Ring sykehuset å hør om du kan få timen tidligere :)

Jeg har og ustabil syklus så ane ikke helt når jeg har termin:/ skal ikke til førstesvangerskapskontroll før 19 august. Så vi bestiller privat ul:) gjor det med han første også:) bare for å bekrefte at det var liv :)

Så lenge de ikke er usikre på liv, så er det jo ingen hast?

Er vel ikke legen sin feil.. H*n kan vel ha best om rask time, men d er sykehuset som setter timen

Er vel ikke legen sin feil.. H*n kan vel ha best om rask time, men d er sykehuset som setter timen

Riktig, fastlegen er nok gjort som han skulle, det er sykehuslegen og nettverket rundt som vurderer hastegrad og når det er ledig time. Det er jo fortsatt ferieavvikling på sykehusene og underbemannet i noen uker til.
Håper i alle fall de kan skaffe en time før.

Pga svangerskap for 8 år siden som noe var galt fikk jeg fastlegen min til å sende henvisning til tidlig UL på sykehuset, jeg fikk time som prioritert og skal inn 20 august til samme lege som fulgte meg for 8 år siden. Hvis du ikke har noe historikk som tilsier at det er nødvendig så må du nok ta det privat desverre. Ønsker deg lykke til :)

Ja jeg vet, men jeg spurte om å få tidlig ul pga jeg har har en mensen siden mars... så ingen vet hvor langt jeg er på vei.. vil ikke stå der i sept å få beskjed om at jeg har kanskje bare 4-5 mnd igjen.. og i tillegg så skal jeg ut å reise 24 aug, og vil vite alt er i orden før jeg går på flyet.. jeg kjenner ungen godt ned i magen og ofte bevelgese.. så det er derfor jeg vil vite nøyaktig tid.. :) men hadde ikke vært for det så kunne jeg har fint greid å vente.. og vi har medie 3 også som kan ta meg inn viss legen sender brev :)

Back
Topp