Irritert på kiropraktor

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Var hos kiro i dag pga heftig låsning i bekkenet. Jeg nevnte jo såklart at jeg er gravid, og da begynte han å bable om at ja når du er i 10,11,12 uke er det ofte at man spontanaborterer fordi fosteret ikke er levedyktig. (Føler ikke det er SÅÅÅ ofte i de ukene) Jeg ble litt satt ut for han er jo ikke lege, gynekolog eller jordmor. Og jeg har vært på ul 3 ganger og har sett et bankende hjerte og et voksende foster... Han spurte ikke om det heller. Han bare snakka om sa som om det var vanlig å si til gravide på kirotime....

Øøøh.. for en fjott?? Skjønner godt du er irritert altså!
Kanskjr han og hans frue har vært borti sa i noen av de ukene, så det kanskje var som en "trøst" for seg selv.. men det kunne han virkelig holdt kjeft om :O

Jeg ble avvist hos fysioterapeut fordi jeg var før uke 12. pga fare for spontan abort. Kiropraktoren min mente at dette ikke hadde noen sammenheng, og sa at dersom jeg fikk sa var det fordi fosteret ikke var levedyktig... kanskje det var dette kiropraktoren din prøvde å få frem, men på en veldig dårlig måte da.

Burde ikke sagt noe i det heletatt spør du meg. Denne tiden er tøff,men man får ikke gjort annet enn å vente:) Man må gå ut ifra at alt går bra, selv om man er forberedt på at ting kan skje. Får ikke gjort noe fra eller til uansett :) Dette går bra!!

Ja ble skikkelig sjokkert og overrasket... Han er jo ikke en fagperson som skal fortelle meg om sa, er jo klar over det selv....

Herlighet for en tulling :smiley-angry026
Man kan ikke komme med sånne oppgulp!
Utrolig uproft!

Helt utrolig hva noen får seg selv til å si:smiley-angry003

Utrolig uprofesjonelt! Har ikke ord...

Fysj så ufint!

Back
Topp