irritert på heisen!

BflyW

Elsker forumet
ARRRRG!
Jeg bor i et relativt nytt bygg - det sto ferdig for 4 1/5 år siden, men det er så mange byggetekniske feil og mangler at jeg blir gal!!!
HEISEN bl.a er det alltid tull med!
De har vært flinke å installere båreheis, så det er god plass til båre, eller barnevogn... men hva hjelper vel det når heisen til stadighet står?

Den hadde fungert lenge før den igjen begyndte å stå for noen uker siden. Det jeg har lagt merke til og kan huske nå er at den sto når vi kom hjem etter å ha hentet Maeve på flyplassen. Dvs kvelden 9 juli. Så sto den igjen fra 16 - 20 juli.... da var det arbeidere her og reparerte den. Så har den stått en gang til etter det som mannen min kommenterte, men jeg ikke så... og nå står den igjen.
*sukk*
Det er greit nå... jeg klarer å gå trappene.

MEN jeg kommer ikke til å klare å få barnevogn opp om den står når Amaya og jeg kommer hjem fra handletur. Så hva gjør jeg, når jeg kommer med vogn og 3 bæreposer med mat, og heisen står?
Jeg mener... om man ikke har heis tar man hensyn til det.. .men har man heis så regner man jo med at man skal kunne ta seg opp selv med bæreposer, så da kan man finne på å handle det med seg også.....
Jeg har ingen steder jeg kan sette fra meg vognen trygt nede heller....

UGH! Jeg har lyst til å sparke noen - men det er jo ingen her jeg kan sparke som er skyld i at heisen står. Heis-saken er del av en rettsak vi (borettslaget) har hatt gående mot byggherre i 3 år nå, men det hjelper jo ikke meg akuratt nå! 

Det der er kjedelige greier ja! Blir jo håpløst hvis den står når man skal opp med vogn! Sånn sett er jeg glad vi har en bod nede vi kan bruke...De må jo gjøre noe med det!

Vi har en bod i kjelleren (garasjen) men det er en annen sak som er i samme rettsaken.
Betongen i gulvet er så dårlig så den smuldrer opp (er store huller i den) så alt som står i boden blir jo nedstøvet med en gang. Har ikke lyst til å måtte sette vognen fra meg der. Har ødelagt en del ting ved å oppbevare det der allerede...

Back
Topp