Irritert på familie medlem

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Ett familie medlem ville ikke komme å besøke oss på campingtur på lørdag fordi det ble for langt. Men å dra dobbelt så langt på søndag er greit. Er det bare jeg som er sår eller er det skikkelig forskjellsbehandling? Har blitt advart om at det kunne bli sånn, men kjenner jeg blir irritert og såret. Er ikke vi og dattera vår bra nok? Dette familie medlemet kommer aldri hit. Vi må dra dit flere timer unna på kvelden med dattera vår. Men å reise til andre er greit. Så kan bli snakk om å møtes hos andre i nærheten av oss. Måtte få ut litt damp nå.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ett familie medlem ville ikke komme å besøke oss på campingtur på lørdag fordi det ble for langt. Men å dra dobbelt så langt på søndag er greit. Er det bare jeg som er sår eller er det skikkelig forskjellsbehandling? Har blitt advart om at det kunne bli sånn, men kjenner jeg blir irritert og såret. Er ikke vi og dattera vår bra nok? Dette familie medlemet kommer aldri hit. Vi må dra dit flere timer unna på kvelden med dattera vår. Men å reise til andre er greit. Så kan bli snakk om å møtes hos andre i nærheten av oss. Måtte få ut litt damp nå.

Huff! Skjønner at du reagerer! Er det mulig å ta det direkte med personen?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Huff! Skjønner at du reagerer! Er det mulig å ta det direkte med personen?

♡Jente 05.07.2013♡
Nei. Blir nok verre av det dessverre. Men har veldig lyst til å si ifra.

Nei. Blir nok verre av det dessverre. Men har veldig lyst til å si ifra.

Går jo ann å ta det på en fin, ikke angripende måte? Jeg ville gjort det jeg altså...

♡Jente 05.07.2013♡

Går jo ann å ta det på en fin, ikke angripende måte? Jeg ville gjort det jeg altså...

♡Jente 05.07.2013♡
Har tenkt til å prøve neste gang vi nøter denne personen.

Har tenkt til å prøve neste gang vi nøter denne personen.

Flott. Hold meg oppdatert. Kanskje det går over all forventning?:D

♡Jente 05.07.2013♡

Flott. Hold meg oppdatert. Kanskje det går over all forventning?:D

♡Jente 05.07.2013♡
Ja er mulig det. Får se om jeg husker å oppdatere. Er nok over 2 uker til vi ser denne personen igjen

Back
Topp