irritert på bhg oppdatert

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Gutten min har ikke sluttet helt med bleie enda. vi prøver, men han har ikke vært klar, men så fort han vil ha på truse så tar vi det på. tors og fredag var han hjemme fra barnehagen. da begynte vi med trusen igjen, å han tisset ikke på seg en eneste gang. jeg tenkte nå er det slutt på bleier, nå fortsetter vi ut helgen. å det gjordet vi. 4 hele dager, uten noen uhell. superstolt.
men så kommer det til barnehagen..
De setter på han bleie med en gang.. sist sa de att de måtte sette på bleie. da tenkte jeg kanskje att han hadde tisset på seg flere ganger, så da gjordet de det. men så så jeg att han ikke hadde tisset på seg i det hele tatt [:-] hvor er problmet? jeg så ikke det før jeg var hjemme att alt tøyet var der, og ikke noe uttisset tøy.
men uasnett uhell skjer jo å, kan jo ikke bare sette på bleie med engang, syntes jeg da..
Er det så vanskelig å spørre han om han må på do? stort tiltak? eller er det jeg som overreagerer?
Spent på å hente han i barnehagen snart. for da skal jeg jammen si fra om han går i bleie og ikke engang har tisset på seg..

_______

Jeg reiste opp i barnehagen, til min store overraskelse var gutten min uten bleie. de sa han ikke hadde hatt noe uhell. jeg er så stolt [:D]
Så nå har han vært bleiefri flere dager. (bruker om natten da men) men ser ut som det går den riktige veien [:)][:)]

Synes det er fryktelig dårlig at de ikke følger guttungen din opp. I Fridas barnehage var de veldig behjelpelig. Da hun sluttet hjemme med bleie, hadde de ikke på henne bleie i barnehagen. Er spent på å høre hvordan det gikk i dag.

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Synes det er fryktelig dårlig at de ikke følger guttungen din opp. I Fridas barnehage var de veldig behjelpelig. Da hun sluttet hjemme med bleie, hadde de ikke på henne bleie i barnehagen. Er spent på å høre hvordan det gikk i dag.

Reiste opp i bhg, satt å tenkte i bilen hva jeg skulle si hvis hvis..
Men til min store overraskelse, var gutten min uten bleie. og ikke hatt noe uhell. [:)] så nå er det den 6 dagen med helt tørr gutt. så jeg håper de følger det opp vidre der. kommer ikke til å ta med mer bleier hvertfall, så dems problem.. [;)]

Herliget[8|][8|] det synnes jeg er skikkleig frrekt. De ødelegger jo treningen hans jo. Og når han er så flink som han har vært,så sier det jo seg selv at han vil slutte med bleie.

Det er rett og slett respekt løst fra bhg[>:] Hadde jeg vært dere,så hadde jeg gitt de beskjed om at han er sluttet med bleie og skal dermed ikke ha bleie på seg. De ødelegegr jo bare for gutten din jo[8|]

Så flott[:)][:)]

Back
Topp