Irritert, koker!

mammy19

Elsker forumet
[:@]åhh... Er ikke sikkert de mener det sånn men må bare si at jeg er så forbanna lei av å høre setningen "Å være gravid er en tilstand, ikke en sykdom"!!!, dersom noen hører en er gravid og har vondt ett sted eller sliter med svangerskapet! Tror de fleste gravide er klar over at det ikke er en sykdom, heller ingen som sier at det er det, men når man sliter som F** med kvalme, bekkenløsning, ryggplager og andre smerter som både gjør fryktelig vondt og er slitsomt så MÅ man kunne få sagt at det gjør vondt og at man er plaga uten at det skal komme den "frekke" kommentaren hver eneste gang! Blir så forbanna jeg[:@] Hormoner står på å,må være lov å si hva som plager en når noen spør da! sorry for sytinga mi jenter, men det bare kokte over her da noen sa det til meg sist, og jeg har hatt ett utrolig tøft svangerskap pga mange grunner!

Føler meg rett og slett litt dum når noen kommer med den setningen/kommentaren der åsså.. akkurat som at jeg syter for ingenting og tror at jeg er "syk"!

Æsj, de som ikke har hatt plager med det selv, vet ikke hva de snakker om!! Jeg er veldig glad jeg ikke har hatt noen voldsomme plager (annet enn å måtte sove hele tiden, eller ikke få sove i det hele tatt), men jeg går da ikke rundt og sier til gravide damer at de ikke er syke for det. Følger mange plager med et svangerskap, mange plager som faktisk sees på som sykdommer når de dukker opp. Dumme folk får bare prate, men jeg skjønner godt at du blir irritert!

Og duh, vi er her for at du skal kunne blåse ut og få sympati! Så bring it on baby!!

JA! Kjenner jeg får et litt hat forhold til de som sier det åsså! Føler meg bare så TETT når noen sier det til meg, selom det er de som har spurt meg om åssen jeg har det! Vil ikke juge heller da, sånn er det jo bare..

åh, så utrolig irriterende...de har tydeligvis ikke følt et svangerskap på kroppen selv, når de kan komme med slike komentarer. Greit det er frivillig, men slike spydige komentarer kan de holde for seg selv....

*fnis,
det var akkurat det pappsn til lille-plutt imagen sa til meg idag, for å irritere meg maks seff, - men verst for han. Kasta en appelsin på han og traff han midt i knollen mens Kasper var på kjøkkenet en tur [8D][:D]

ORIGINAL: Julita

*fnis,
det var akkurat det pappsn til lille-plutt imagen sa til meg idag, for å irritere meg maks seff, - men verst for han. Kasta en appelsin på han og traff han midt i knollen mens Kasper var på kjøkkenet en tur [8D][:D]

HAHAHAH!! Han fortjente det sikkert!

hmm.. undrer.. Kanskje like greit dere ikke bor sammen for øyeblikket?? Ser for meg veggen full av.. øhh.. appelsin"juice"... IIIIIHHH!

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Julita

*fnis,

HAHAHAH!! Han fortjente det sikkert!

hmm.. undrer.. Kanskje like greit dere ikke bor sammen for øyeblikket?? Ser for meg veggen full av.. øhh.. appelsin"juice"... IIIIIHHH!

fnis* he was asking for it [:D]. han skal bare være glad at jeg ikke hadde meloner tilgjengelig. Eller et 8 kilos gresskar for den saks skyld. Men da ville jeg ikke sikta på hodet hans da, tror jeg [8|][8D].

HAHAH.. kast i vei på han! hihih..

Dritt lei av spydige folk! Lurer på om jeg skal ha en appelsin klar selv å bare kaste på de som sier no! Hihih.. *neida*

Åh, jeg er så sykt enig!! Var ute og spiste med jobben i februar en gang. (Har vært sykemeldt siden 8.januar)
Da hun ene begynte å bli litt halv brisen kom jo sannheten frem! Jeg har et risikosvangerskap pga hematom rundt morkaka. (blødninger) Og derfor må jeg holde meg i ro. Det kan føre til alt for tidlig fødsel! Kan f.eks ikke ha sex! (frustrerende for sambo:)
Men da mener jeg det er helt jævlig frekkt å prestere å si: "slutt å snakk om graviditeten som en sykdom, du burde glede deg over det som skjer"

HALLOOOOO?!?! er det noen som har sagt at jeg ikke gleder meg over at jeg er gravid?!! Nei!!!
Jeg gleder meg som en unge på julaften til lillegutt kommer! Men jeg må inrømme at jeg har hatt MANGE dager og netter hvor jeg har tatt til tårene fordi jeg føler meg mye alene når jeg må være hjemme hele dagene og ikke får gjøre noe spesielt! I tillegg fikk jeg kraftig bekkenløsning allerede i uke16, så det har ikke hjulpet på!
Mye klaging fra meg også nå!! Men godt å høre at jeg ikke er alene!

You go! Er typisk sånne som ikke har peiling selv åsså og arbeidskollegaer!

Men hva faens rett har de til å rakke ned på meg da?? Jeg er ikke en person som klager når jeg har vondt eller syter over småting. Men når de spør hvorfor jeg er sykemeldt og hvorfor jeg forblir det ut svangerskapet, så svarer jeg jo selvfølgelig!
Selv presterte hun å si "når jeg var gravid med sønnen min, hadde jeg kraftige blødninger, men jeg sto på jobb hver dag fordiom!!
Ja det sier jo mer om deg enn meg din HEL***** DR***KJERRING!!

Hehe... sint sa du?? Neida, ikke i det hele tatt!

Ja, forbanna dritt kjærringer som tror de er bedre enn andre og skal på en måte VISE at de lissom går på jobb UANSETT! er no forbanna kødd å høre på synes jeg.. akkurat som de er bedre enn oss!

er heilt enig med dere... MEN.... eg har en venninne som også er gravid å¨hun sliiiter skikkelig på meg vonder på her og der 10ganger for dagen og sånn.... allt med måte...hehe[:D]

Ja, alt med måte, det er MANGE som overdriver. Men folk bør holde seg for gode til å oppføre seg som bedrevitere på den måten..

Har hørt den kommentaren, ja, og blir like forbanna hver gang.
Greit nok at graviditeten ikke er en sykdom, men symptomene er til forveksling like!
Dersom noen kaster opp hele tiden i månedsvis eller besvimer annenhver dag eller har så vondt i ryggen at de ikke kan gå, så går jeg bare ikke med på at de er "friske", uansett om det er helt NATURLIG! Det er en forskjell...
Har heldigvis fått mye støtte fra folk som selv har hatt vanskelige svangerskap, og som straks jeg begynte å slite fokuserte på at jeg måtte ta vare på meg selv og barnet og ikke tenke på "hva vil folk si" og dårlig samvittighet osv.
Dersom noen (som dustedama på jobben din, Katti_mh), vil risikere livet på barnet bare for å være "flink pike" eller tenke karriere, så er det deres prioritering - men må jo si at jeg synes ikke folk med den prioriteringen bør skaffe seg barn... [8D]

Back
Topp