mammy19
Elsker forumet
[:@]åhh... Er ikke sikkert de mener det sånn men må bare si at jeg er så forbanna lei av å høre setningen "Å være gravid er en tilstand, ikke en sykdom"!!!, dersom noen hører en er gravid og har vondt ett sted eller sliter med svangerskapet! Tror de fleste gravide er klar over at det ikke er en sykdom, heller ingen som sier at det er det, men når man sliter som F** med kvalme, bekkenløsning, ryggplager og andre smerter som både gjør fryktelig vondt og er slitsomt så MÅ man kunne få sagt at det gjør vondt og at man er plaga uten at det skal komme den "frekke" kommentaren hver eneste gang! Blir så forbanna jeg[:@] Hormoner står på å,må være lov å si hva som plager en når noen spør da! sorry for sytinga mi jenter, men det bare kokte over her da noen sa det til meg sist, og jeg har hatt ett utrolig tøft svangerskap pga mange grunner!
Føler meg rett og slett litt dum når noen kommer med den setningen/kommentaren der åsså.. akkurat som at jeg syter for ingenting og tror at jeg er "syk"!

Føler meg rett og slett litt dum når noen kommer med den setningen/kommentaren der åsså.. akkurat som at jeg syter for ingenting og tror at jeg er "syk"!