Var på sykehuset I formiddag til kontroll og tenkte egentlig jeg skulle spørre om å bli strippet siden jeg har termin I morgen. Ble et litt annet besøk... overlegen hadde plutselig bestemt seg for at jeg ikke kunne føde på arendal sykehus like vell pga høy bmi. Alle jordmødrene prøvde å overtale han til å la meg føde I Arendal, men nei da... Måtte visst til kr.sand... jordmødrene sa jeg kunne nekte da, å møte opp I Arendal uansett ;-) de ønsket meg hjertelig velkommen
Må vel legge til at jeg har truffet denne legen en gang før, å da var det helt tydelig han ikke hadde lest jornalen min en gang... Han prøvde å diskutere med meg om jeg hadde født tidligere eller ikke!! Husker nå sist fødsel ganske godt... å har forsåvidt kviteringa å ;-)
Må vel legge til at jeg har truffet denne legen en gang før, å da var det helt tydelig han ikke hadde lest jornalen min en gang... Han prøvde å diskutere med meg om jeg hadde født tidligere eller ikke!! Husker nå sist fødsel ganske godt... å har forsåvidt kviteringa å ;-)