Irritert ja..

Tove_84

Gift med forumet
Åh nå ble jeg sur på typen til mamma altså!!!
Jeg klarte akkurat å ta noen bilder før batteriene på kamera mitt ikke ville virke mer. Så tenkte jeg at jeg skulle skifte batterier da. For jeg har nettopp kjøpt oppladbare batterier, og ladet de. Så de skulle være klar til å sette i kamera. Men fant ikke batteriene mine jeg.. Så ringte jeg til mamma, og hun kunne fortelle at de hadde typen hennes tatt i deres kamera, og han er reist vekk for helgen.
Tusen takk liksom! Går da an å spørre meg vel! Skulle legge bilder inn på dataen jeg nå, men det går ikke an.. Så nå må jeg på leit etter batterier, og det bør jeg finne ellers klikker jeg..

Ok.. tror jeg har en smuule hormoner her jeg..[:@]
Må nesten le av meg selv nå.. Men hjelpe meg så irritert jeg blir!

He he[:D] Du har min fulle sympati!!!
Tenk om du virkelig hadde trengt dem da, som hvis fødselen startet f.eks..[&:]
Slipp løs hormonene du!! Føles så mye bedre etterpå!![;)]

Ja ikke sant!!!
Fant noen batterier som såvidt virker nå, så får kaanskje lagt de inn.. *håpe*
Så skal mamma få kjøpe batterier på vei hjem fra jobb i dag ja!!

Hehe, forstår deg godt!!![8D][:)] Godt at du fant noen da, det må vel hjelpe bedre enn ingenting!? [8D]

Fikk lagt bildene inn på dataen så er fornøyd nå. hihi..[:D]
men fy så sint jeg var...
*skylde på hormonene*

Skjønner godt at du ble sint jeg ! Det hadde jeg også blitt hvis noen bare hadde tatt noen av mine ting  uten å spørre om lov først ..

ORIGINAL: Tove_84

Jeg klarte akkurat å ta noen bilder før batteriene på kamera mitt ikke ville virke mer. Så tenkte jeg at jeg skulle skifte batterier da. For jeg har nettopp kjøpt oppladbare batterier, og ladet de. Så de skulle være klar til å sette i kamera. Men fant ikke batteriene mine jeg.. Så ringte jeg til mamma, og hun kunne fortelle at de hadde typen hennes tatt i deres kamera, og han er reist vekk for helgen.
Tusen takk liksom! Går da an å spørre meg vel! Skulle legge bilder inn på dataen jeg nå, men det går ikke an.. Så nå må jeg på leit etter batterier, og det bør jeg finne ellers klikker jeg..

hehe, skjønner deg!! Pussig nok skjedde akkurat det samme med meg i går, fant ikke de oppladdbare batteriene til kameraet, men jeg hadde vanslige i bakhånd da![:D] Håper du fant batterier! Godt med en utblåsning vettu!!

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: Tove_84

hehe, skjønner deg!! Pussig nok skjedde akkurat det samme med meg i går, fant ikke de oppladdbare batteriene til kameraet, men jeg hadde vanslige i bakhånd da![:D] Håper du fant batterier! Godt med en utblåsning vettu!!

Hehe[:D]
joda fant noen så jeg akkurat fikk lagt bildene inn på dataen.. Mamma kjøpte batterier til meg på vei hjem, så nå er jeg fornøyd[;)] hihi

Back
Topp