irriterer meg

*Bianco*

Forumet er livet
jeg har en hylle som det står telys på og over henger det 3 bilder og det har blitt sånn svart der bildene henger!

ååååååååå[:@][:@][:@][:@]

bare meg som har det sånn[8D]

Bak bildene??[8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Bak bildene??[8|]

nei man ser hvor bildene har hengt altså rundt[8D]

sånn var det til meg i den leiligheta jeg hadde sist...[>:][>:] åå det var så irriterende...
men er det ikke fra osen av lysene da tro[8|]

ORIGINAL: *Bianco*

Bak bildene??[8|]

Ja slik blir det her også...men det kommer ikke av varme fra lys osv..[:)]

Bak bildene??[8|]

Ja slik blir det her også...men det kommer ikke av varme fra lys osv..[:)]

hva kommer det av da??

Blir sånn av osen fra lysene ja.. Mamma hadde sånn i taket for hun hadde to store kubbelys på veggen.. Så begynte hun å vaske, men det ble verre nesten.. SÅ endte med at hun malte hele taket[&:]

ORIGINAL: ....Tammis....

jeg har en hylle som det står telys på og over henger det 3 bilder og det har blitt sånn svart der bildene henger!

ååååååååå[:@][:@][:@][:@]

Har du vurdert å flytte lysene?

ja jeg har jo gjort det nå da men så det ikke før nå...

ORIGINAL: Tornerose:D

Blir sånn av osen fra lysene ja.. Mamma hadde sånn i taket for hun hadde to store kubbelys på veggen.. Så begynte hun å vaske, men det ble verre nesten.. SÅ endte med at hun malte hele taket[&:]

ja det blir bare verre å vaske!

å vi har lyse vegger så det blir ikke fint hvis jeg begynner å vaske nei!må vel male i en litt mørkere farge[:)]

flere som  har det sånn

Det var sånn på restauranten der jeg jobbet. Er vel ikke så mye å få gjort med. Hvis lysene står i trekk oser de mer, så det ville jeg unngå, var jeg deg. Også lønner det seg å kjøpe kvalitetslys. Dyrere, men lenger brennetid og mindre os.[;)]

ORIGINAL: fairy

Det var sånn på restauranten der jeg jobbet. Er vel ikke så mye å få gjort med. Hvis lysene står i trekk oser de mer, så det ville jeg unngå, var jeg deg. Også lønner det seg å kjøpe kvalitetslys. Dyrere, men lenger brennetid og mindre os.[;)]

ok[:D]

Back
Topp