Irriterer meg grønn

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Har fått fødselsjournalen etter at jeg søkte om å få den.
Og overalt så har de skrevet at Mikkel ble født 17:37!![:@] Han er jo født 16:37!!
Spiller sikkert ingen rolle altså, men det er irriterende..
Det første bildet tatt med fotoapparatet er tatt 16:40.. Hvordan skulle vi få tatt bilde av han om han ikke var født da?¨
Første meldingen om at han var født sendte vi kl 17.00..
Mye man skal irritere seg over[8D]

Også fikk jeg med notatet til legen som undersøkte meg 13 dager etter fødselen, hvor han da fjernet denne gjenglemte kompressen. Også klarer han da å skrive at jeg ikke har hatt smerter etter at jeg kom hjem fra barsel[:@] TOSK!! Jeg sa at jeg hadde hatt masse smerter, ikke klarte å sitte normalt, ikke gikk jeg normalt og tisse måtte jeg gjøre med vannflaske! og knaska smertestillende.. Idiot[8D]

Jaja, dagens klaging fra meg[:)]

De burde da klare å få me seg de viktigste detaljene iallefall!

Går det an å klage på det tro?

Ja, syns da de burde få med seg når han ble født..
På arm- og fotbåndet hans står det 16:37 nemlig.
Greit om man skriver feil altså, men dette er jo konsekvent, så var ikke en engangsglipp heller.

Sikkert bare småtterier da, og jeg er bare teit som henger meg opp i det. Men liker å ha ting på stell da[8D]

på min står det at jeg gikk 4 dager over termin!! Og jeg gikk jo bare tre dager over termin!
hadde termin 24 desember (litt morsom dato) Men pg de hadde jeg plutselig termin den 23!!!! [:@]

ORIGINAL: marihøna30

De burde da klare å få me seg de viktigste detaljene iallefall!

ORIGINAL: MiniPuselabb

på min står det at jeg gikk 4 dager over termin!! Og jeg gikk jo bare tre dager over termin!
hadde termin 24 desember (litt morsom dato) Men pg de hadde jeg plutselig termin den 23!!!! [:@]

Så irriterende at de ikke kan gjøre ting ordentlig altså!

Her er det folkeregisteret som irriterer meg grønn!
De sendte ut det brevet hvor vi skal føre på barnets navn, og der har de klart å skrive at jeg er alenemor og bor alene
i denne leiligheten og at kjæresten min bor hos foreldrene mine!
er det mulig å gjøre SÅ stor feil eller??

ORIGINAL: ¤ Martini ¤

Her er det folkeregisteret som irriterer meg grønn!
De sendte ut det brevet hvor vi skal føre på barnets navn, og der har de klart å skrive at jeg er alenemor og bor alene
i denne leiligheten og at kjæresten min bor hos foreldrene mine!
er det mulig å gjøre SÅ stor feil eller??

Jøsses.. det var da voldsomt[:-][:-]

Back
Topp