Irriterende!

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Var en tur på apoteket i dag. Køen var laaaaang og Kasper ble litt grinete mens vi stod der. Han var sulten og så naturligvis i fra:) Plutselig kommer det en eldre dame bort til meg og sier:"Du har på han ALTFOR mye klær må du skjønne lille venn! Det er varmt ute i dag! Ikke rart han gråter!" Jeg ble så provosert at jeg nesten fløy på henne, men da var det heldigvis min tur. Noen andre som har opplevd at fremmede blander seg?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Grrr... skjønner du ble irritert!

Med storesøster var det ei dame som kom bort til meg og sa "det så varmt ut" med spydig stemme, fordi jeg hadde dratt ned kalesjen på sportsvogndelen. Kan skjønne at hun synes det så rart ut, men om hun hadde spurt i stedet for å "beskylde" meg, kunne jeg fortalt henne at jeg dro ned kalesjen for å få det mørkt, for når jeg gjorde det sovnet hun alltid etter kort tid, og da åpnet jeg alltid igjen, samt at jeg alltid passet på at det var lufting bak. Greit/bra at folk bryr seg, men det går da for f... an å si fra på en ordentlig måte, for ting er jo ikke alltid som man tror :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke opplevd noe slik men opplever ofte folk som kommer bort å syns barna mine er så søte så de må bare ta litt på dem. Å da blir jeg irritert for selv om dem er søte barn har dem ei intimgrense ovenfor fremmede.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det hadde seriøst klikka for meg!! Man sier da ikke sånt til fremmede mennesker! Jeg tenker mitt om så mangt jeg, men jeg sier det da ikke høyt!
 
Hadde ei dame som kommenterte kalesjen forrigår "unnskyld men det må være veldig varmt der inne" så tar hun inni vogna "ja, det er veldig varmt" bahh.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde babyen i sjalet da jeg traff på naboen. Hun henger jo der som et slips, sa han. Og ikke på en hyggelig måte. Litt teit å si, kjente jeg ble litt irritert. Hvis man ikke har noe pent å si, så la vær tenker jeg.
 
Back
Topp