Irriterende...!

sommerful i magen

Flørter med forumet
Har så søt sug når man bare sitter hjemme, går å leter i skapet hele tiden, bare for å sjekke om jeg har oversett noe. Blir så leiii...

Hvis det er noen trøst er du ikke alene om det, har nettopp pakket i meg 1 pose med sursild + 1 pose med ferskener som jeg måtte innom på nille å kjøpe idag :p Så nå sitter jeg her superkvalm og lurer på om jeg skal ta en tur på kjøkkene å se om vi har noe annet godt :p

Kjenner meg igjenn, spiser til du er kvalm å får dårlig samvittighet. MEN det er alltid plass til mer.. Er 35 min til nernmeste butikk, heldig vis ;-)

Er også sykt sugen på alt mulig de siste ukene, prøver å la vær, men ikke så lett når en sitter hjemme hele dagen.. Felles skjebne felles trøst :)

Jeg jobber heldigvis 100% enda, men pga. skiftgåing har jeg fridager mitt i uka som jeg misbruker til å tilfredsstille søtsuget :p Tenker med grøss på hvordan det hadde vært hvis jeg bare skulle gått hjemme, for nå er livsmottoet; "alt går i grisen" :oops:

Jeg jobber heldigvis 100% enda, men pga. skiftgåing har jeg fridager mitt i uka som jeg misbruker til å tilfredsstille søtsuget :p Tenker med grøss på hvordan det hadde vært hvis jeg bare skulle gått hjemme, for nå er livsmottoet; "alt går i grisen" :oops:
HAHAHAHA! Alt går i grisen ^^

Denne uken har gått fint:-)
Har lagt strak ut med feber..... men merker at dagen idag er bedre,har spist manger plommer:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Samme her. Holder på med bachelor no, og kombinasjonen mellom å være gravid og sitte å skrive hele dagen er virkelig ikke heldig for søtsuget. Må liksom ha noe godt å tygge på hele tiden! Prøver på frukt og grønnsaker og, men spiser til jeg blir dårlig i magen.. Hehe

Back
Topp