irriterende!!

mitawo

Flørter med forumet
ååååå blir så irritert,sint ja you name it!!! 
Aaaalltid nokon som absolutt skal blande seg inn, med at "dei veit best"
eg har bestemt meg for denne gangen å prøve å føde på storken og prøve uten epidural!
hadde epidural sist gang, men hadde då skikkelig fødselsangst!! 
Den funka ikkje skikkelig heller og smertene var jo sefølgelig der, men klarte fint å holde ut:-) men no når eg seie at eg er sef åpen for det, men vil helst prøve det eg kan uten.. nei det er tydeligvis gale, eg MÅ på føden og MÅ ha epidural, må ikkje finne på noko annet!?!?!? hallooooo!?!? normalt!? nei!!!! har ikkje styr på mine hormona so snart skrike eg ut et neste person som seier det! sånn.....det var dagens sytetråd frå meg..sorry

hehe :)
rop ut du!
det er DIN fødsel og DU bestemmer kordan du vil at forløpet skal være!
så lenge det ikkje skjer uforutsette medesinske ting som gjø at JM må gripe inn da..

men om du fder på storken, og en eller anna komplikasjon mot all formodning skulle skje, så flytter de deg jo over på føden. er ikkje verre enn det :)

Ikkje hør på folk du :)

Om det er kapasitet, og det ikkje er noko som tilseier at du MÅ på føden, så hamnar du på Storken fyrst uansett ;) Ein får dessverre ikkje bestemma heilt sjølv, men så lenge det er kapasitet kan ein ynskja :) Skjer det noko undervegs som gjer at du lyt flyttast, så vert du flytta. Det ordnar seg! Ingen kan påleggja deg å gjera noko du ikkje vil - med mindre babyen ikkje har det bra :)

Din fødsel,ditt valg. Så lenge du klarer deg uten epidural kan ingen bare sette den på deg. Og vet du hva? Jordmødre som ikke vil samarbeide med deg kan alltids byttes ut ;-)

Syns det høres ut som du har en glimrende plan! Skjønner at du vil prøve uten epidural. Er jo mange som klarer det, og det gjør sikker du også. Og skulle det ikke gå er det jo lov å endre mening underveis.

Lykke til :))

Back
Topp