Irriterende

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ååhh!! Jeg skulle få besøk av en kompis i kveld, og i 19.30 tida sendte han melding om at han skulle å trene, så la han turen hit. Etter dette har jeg ikke hørt et jævla kvekk, og kan legge til at dette ikke er første gangen..!

Blir så sabla forbanna!! [:@][:@] Kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe annet enn å tvinne tomler og vente på ham..[:'(]

Hva gjør jeg?? Har litt lyst til å sende ei litt sleip melding....[:-]

Tvinne bestemorruter? Så kan du skryte når han kommer: "SE, JEG også har noe å finne på til enhver tid"!!!

ORIGINAL: dikkedikk

Tvinne bestemorruter? Så kan du skryte når han kommer: "SE, JEG også har noe å finne på til enhver tid"!!!

Eventuelt kan jeg tvinne et tau som havner rundt halsen på ham så fort han kommer innfor døra...[>:]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Eventuelt kan jeg tvinne et tau som havner rundt halsen på ham så fort han kommer innfor døra...[>:]

F.eks... masse kjekt du kan gjøre[:D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

hahahaha... jeg har og sånne kompiser, eller HADDE vel å merke. kutta dem ut, gidder ikke folk som aldri holder avtalene sine.

Back
Topp