irriterende...

mjauth

Elsker forumet
Hvilke "uvaner" irriterer deg mest hos samboer/mannen din???

Min skjærer brøden skjeft, så jeg må alltid rette opp før jeg kan skjære meg ei brødskive + hans manglende interesse for husarbeid da!!!

Han fiser everywhere, anytime!!

Så når han har gjort det først da sier han oj, unnskyld..
Akkurat som om han ikke mente å fise der han presset i 3 timer!!![;)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

[:D] Ja det også...

ORIGINAL: mjauth

samme hær også+ at han har ingen intresse for husarbeid

Min sambo har null interesse av å hjelpe meg med husarbeidet...

DET OG JAH!!!!

ORIGINAL: kikki87

samme hær også+ at han har ingen intresse for husarbeid

ORIGINAL: biatx

Min Sambo har en Tendens til å bare slenge fra seg Jakker, Bukser og Sokker overalt.

Føler ikke jeg gjør annet enn å rydde Klærne hans fra de merkligste plasser [:'(]

og at jeg må mase hele tiden på at noe skal bli gjort, feks hvis det er rotet her hjemme så begynner han ikke akkurat å rydde av egen intresse, mase, mase, mase[&o]

[:D]

Her i huset er det sambo som tar klesvaska.. Det som irriterer meg grønn, er at han ikke klarer å rette ut armer å slikt på gensere.... Det er ikke no morro å ta på seg en tunika som ska være slett, me ett kjempe krøllete arme... som i tillegg er bløtt, for det har jo vært krøllet [:@]

at han etter to år ennå ikke vet hvor den skittentøyskurven er[8D] lurer på om jeg skal sette opp veibeskrivelse snart[:D]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Hvilke "uvaner" irriterer deg mest hos samboer/mannen din???

Min skjærer brøden skjeft, så jeg må alltid rette opp før jeg kan skjære meg ei brødskive + hans manglende interesse for husarbeid da!!!
Hihi her i huset er det faktisk JEG som skjærer brødet skevt..løsningen var oppskjært brød! [;)]
Men med sambo: Han er ute av stand til å lukke skapdører og skuffer etter seg! Blir tullete når jeg kommer inn på kjøkkenet og tre skapdører står åpne!

samme her pluss ikke noe husarbeid blir gjort... pluss at han har en tendens til å "glemme" å sette ting på plass etter seg...

ORIGINAL: squat

at han etter to år ennå ikke vet hvor den skittentøyskurven er[8D] lurer på om jeg skal sette opp veibeskrivelse snart[:D]

At gubben ikke finner skittentøyskurven ,og jeg har forklart ham veien til den i snart 17 år.............
Og så jobber han alt for mye!!!!

Hans manglende kunnskap om å sette INN i oppvaskmaskinen!!!

Og at han er agressiv når han først gjør husarbeid

Mmm nesten litt flaut å si hva som irriterer meg, for jeg har INGENTING å klage på.. akkurat nå er jeg student, og han er den som må ta seg av alt.. for jeg har en gaanske krevende skole.. han gjør alt husarbeid, vasker alle klær, gjør alt som skal gjøres og litt til, og alikevel tar han seg tid til å gjøre romantiske ting for meg!!! Han er bare så god og snill!!!!!sååå ehh [:)][:)]det som irriterer meg likevel, er at han tygger tyggis som om han får betalt for det!! han spiser tyggis hver dag nesten hele dagen.. he he og tygger så fort og med munnen åpen at det e til å bli sprøøøøøøø av[:)]jaa det var mitt..

Det verste jeg fikk høre var at han var "barnpi" for sin egen datter! Dette var når jeg var på kveldsvakt...

Søppla er et kapittel for seg selv!!!

ORIGINAL: squat

Som om æ sku sagt det sjøl... Men han har jo fleire sånne uvana som kan va veldi irriterandes som feks:
  • Lukking av skapdøre og skuffe (bestikkskuffa e SÅÅÅÅ full av smula)
  • Snorka, smatta og gneg tenner i søvne...[:@]
  • Rydda ikkje opp etter matlaging...
  • Legg ikkje ned dasslokket...(ikkje den verste uvanen men...)
  • Stokka kort mens han hold på me pc`n eller ser på tv...[:@]
  • Trør snart hull i golvet når han prata i tlf...[8D]
  • Må mas opp te fleire ganga for å få han te å gjær teng...

Men te gjengjeld e han verdens beste i mine øya... så æ får bare lev me det...har jo EN DEL uvana sjøl[8D]

Kjenner igjen en del ting her ja, men ingenting irriterer meg mer en dette:

Han svarer ikke hvis jeg prater til han!
Dette gjelder som regel hvis han ikke vet, eller har et negativt syn på det jeg spør om.

Eks:
 Han skal støvsuge.
Jeg: kan du støvsuge opp jorden på badegulvet? kom så mye der når du tok av deg fotballtøyet.
Han: SVARER IKKE.

Jeg: skal vi dra ut i kveld?
Han: svarer ikke.

Jeg: kan du prøve å bli bedre til å legge klærne i skittentøyskurven?
Han: SVARER IKKE!!!

Han mener nemlig at jeg burde skjønne at han enten ikke vet, eller har fått med seg hva jeg sier hvis han ikke svarer. Jeg mener at man da skal si enten "jeg vet ikke" eller "ja, det er greit".

JEG BLIR GAAAAL! [:'(]

Det verste er han at vet at det ikke er noe som irriterer meg mer, men han bare fortsetter. Åh, kjente jeg ble varm bare av å tenke på det[:@][:@][:@]

jeg er superheldig for samboern min har faktisk ingen uvaner som irriterer meg......han er helt super

Back
Topp