irriterende

SogS

Forelsket i forumet
det er ganske irriterende å finne et emne her som jeg har lyst til å lese, så er hele innlegget sletta... og jeg skjønner ikke så mye ut i fra det de andre skriver.. hmmmmm, ja sånn sitter jeg å irriterer meg over nå da.....[:@]

det går ann å forklare i en senere mld at det som er skrevet har sporet av eller noe, trenger ikke slette alt sammen... Sorry, er bare i et "irriterende" humør i dag.. Burde være glad siden det er 1 des i morra, og at det da bare er 24 dager til jul [:D]

innlegget til martine.. er det ikke det da??!

ORIGINAL: panterinnen

innlegget til martine.. er det ikke det da??!

jo stemmer det

ORIGINAL: **martine**

Eg forklarte jo også i første innlegg kvifor eg slette det??[8|]

joda, men jeg fikk jo ikke sett hva som stod der.. hadde vært litt allright å se hva som stod der, og så kunne se hva de andre svarer...

ikke noe å gjøre med det [:D] ikke noe vondt ment til den som har gjort det,... men jeg bare irriterte meg litt over det... synes det virka som et spennende tema å diskutere.. tror jeg skjønte litt at det handla om en sjalu venninne.. og det kjenner jeg igjen.. så jeg hadde lyst til å henge meg på diskusjonen... men men...

jaja gjort er gjort.. men bare spør meg om sjalu venninne... det vet jeg alt om.. det har egentlig ført i at vi ikke har så mye kontakt mer....[8|]

ORIGINAL: **martine**

ja sjalusi er det værste som finnes! dette gjald dama til min svoger.

ikke noe allright det nei... skal jo liksom være glade på venninners vegne da.. men de er ikke alltid slik gitt

Back
Topp