Irriterende våken..

Mary Evelyn

Glad i forumet
Går rundt og er trøtt og sliten på dagtid, og samtidig bruker jeg timesvis på å finne roen og falle i søvn på kveldene. Det irriterer meg bare så grenseløst!!! Fullt sykemeldt med beskjed om å roe ned, og så sløses dagene bort på noe så meningsløst som dette.. Kunne gjort ferdig helgevasken på disse timene i stedenfor å ligge her å se i været...

Går rundt og er trøtt og sliten på dagtid, og samtidig bruker jeg timesvis på å finne roen og falle i søvn på kveldene. Det irriterer meg bare så grenseløst!!! Fullt sykemeldt med beskjed om å roe ned, og så sløses dagene bort på noe så meningsløst som dette.. Kunne gjort ferdig helgevasken på disse timene i stedenfor å ligge her å se i været...
Så dumt at du ikke får sove! Jeg våknet nå av diverse vondter.. Er steintrøtt, men har for vondt i magen til å sovne..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så dumt at du ikke får sove! Jeg våknet nå av diverse vondter.. Er steintrøtt, men har for vondt i magen til å sovne..

Skulle ikke du vente med å føde? :p

Håper du fikk sove til slutt, m! :)

BVforum via HTC

Å huff, du har min fulle støtte i å være irritert! Man kan bli sprø av mindre... Håper du fant kveldsroen og har hatt en god natts søvn :) min lille tulle har bestemt seg for å ha morgentrim ca 05.00 hver dag, så her har vi vært våkne en stund.. På tide å sove litt til!

Huff har det likens! Sover lite og seint om natt! Så bruker ogte store deler av dagen til å sove siden jeg ikke sover på natten! Men det er så tungt å gå sånn! Vil ha normal døgnrytme!

Håper dere som slet med å sove i natt fikk sove godt til slutt!

Jeg fikk natten ødelagt, men fikk heldigvis 2-3 timer på morgenen nå..

Skulle ønska ingen var plaga med søvnproblemer, men det er jo litt godt å vite at man ikke er alene heller da.. Sovna halv tre, og våkna supersvimmel(?!!) Hva kommer det av?? Anyone?

Skulle ønska ingen var plaga med søvnproblemer, men det er jo litt godt å vite at man ikke er alene heller da.. Sovna halv tre, og våkna supersvimmel(?!!) Hva kommer det av?? Anyone?
Blodtrykksfall? Eller noe helt annet... God bedring<3 Krysser for at vi alle får sove godt til natten igjen:-)

Back
Topp