irriterende romantisk

Neda

Glad i forumet
Sambo sa for ca 1mnd siden at han hadde en overraskelse til meg. Etter litt snoking så fant jeg ut aat det er stor sjangs for at det er en forlovelsesring (Svigermoren til søsteren er smykkekunster og diamant forhandler.) Men ennå ikke fått overraskelsen fordi det tar tid (ifølge han.. )

Nå fikk jeg en melding der det stod: Har en fin overraskelse til deg når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg spurte om det er den overraskelsen han har nevnt tidligere eller ny. Og svaret ble; Ny, hehe.

Han VET at han irriterer meg. Jeg liker ikke overraskelser, blir uvell i magen og begynner å kaste opp.
Har alltid vært slik når noen sier at de enten må snakke med meg, eller har en overraskelse.

Det er jo søtt av han..

sååå spennende..
skulle ønske min sambo gjorde noe sånt da[8|]

Stakkars dæ då, men det bi nu vel bra når du har fått overaskelsen.

Nå ble jeg spent på dine vegne! [:D]
Jeg blir også kvalm av overraskelser..
På morsdagen gikk sambo rundt og var "lur" hele dagen, nevnte ikke et ord om gave.. men jeg visste jo han hadde.. Og da vi var ute og spiste fikk jeg et smykke med tre hjerter i rødt, hvitt og gult gull, med diamanter. *skryte*. Det skulle symbolisere at vi var blitt tre i familien nå.. *fniiis*

Han gjør det kun for å irritere meg. Det kan være noe "lite" som en blomst, hjerteformet stein som han har funnet, favoritt sjokoladen min.....

Jeg helte kaldt vann over han igår mens han stod i dusjen[8D], nå skal han "ta igjen".

Han mobber meg litt for jeg er VELDIG nyskjerrig av meg.

ORIGINAL: Pinda

Nå ble jeg spent på dine vegne! [:D]
Jeg blir også kvalm av overraskelser..
På morsdagen gikk sambo rundt og var "lur" hele dagen, nevnte ikke et ord om gave.. men jeg visste jo han hadde.. Og da vi var ute og spiste fikk jeg et smykke med tre hjerter i rødt, hvitt og gult gull, med diamanter. *skryte*. Det skulle symbolisere at vi var blitt tre i familien nå.. *fniiis*

ÅH, det er jo kjempe søtt.

Back
Topp