Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig.Opp finans!
Jadaaa "kjempelurt"
Irriterer meg over reklamen her på BV!
Har ikke reagert på reklamen her inne. Er det mer her enn andre sider? Synes for eksempel at nettaviser har sinnsykt mye reklame.Irriterer meg over reklamen her på BV!
Det som kan være irriterende (app) er at det noen ganger henger litt før den dukker opp. Så tror man at man trykker seg inn på en tråd men ender opp med å trykke seg inn på goboken i stedet. Ellers ikke noe å si på reklamen her inne (for min del).Uten reklameinntektene har vi ikke noe forum![]()
Jo da, men betyr ikke at det er noe mindre plagsomt av den grunnUten reklameinntektene har vi ikke noe forum![]()
Enig med deg.Det som kan være irriterende (app) er at det noen ganger henger litt før den dukker opp. Så tror man at man trykker seg inn på en tråd men ender opp med å trykke seg inn på goboken i stedet. Ellers ikke noe å si på reklamen her inne (for min del).
Haha, ja! "Sparing er ikkenoe for meg!!"Opp finans!
Jadaaa "kjempelurt"
Alle spillereklamene/gambling og det der. Betsafe, spilleautomater.com og ymse greier. Irriterende å høre på. Kunne vært uten alle disse lureri greiene. Sett inn 500 kr, få 1000 gratisspinns! Lurer på hvor mange som blir hekta på den shiten
Og den låne greia Lendo eller hva den heter. Irriterende stemme![]()
"Glory glory glory" skifter kanal med en gang da jeg. Blir sprø joSignerer! Disse med Damli og Riise irriterer meg grønn