Irriterende reklame?

Fab4

Elsker forumet
VIP
Noen reklamer som irriterer deg?

Jeg blir irritert av Tine reklamene, synes de er nedlatende og frekke.

Irriterer meg over reklamen her på BV!

Alle spillereklamene/gambling og det der. Betsafe, spilleautomater.com og ymse greier. Irriterende å høre på. Kunne vært uten alle disse lureri greiene. Sett inn 500 kr, få 1000 gratisspinns! Lurer på hvor mange som blir hekta på den shiten :(

Og den låne greia Lendo eller hva den heter. Irriterende stemme :p

Chess reklamen... Æsj, den er grusom og går heeele tiden... Ikke er det noe logikk i den heller.

Gamblingreklamer ( ødelegger liv!!) og ene reklamen for telefonleverandør ( husker ikke hvilken) hvor disse figurene kliner og bål app på Tlf. Synes den er helt grusom!!! :P

Reklame for lån med skyhøy rente!

Uten reklameinntektene har vi ikke noe forum :)
Det som kan være irriterende (app) er at det noen ganger henger litt før den dukker opp. Så tror man at man trykker seg inn på en tråd men ender opp med å trykke seg inn på goboken i stedet. Ellers ikke noe å si på reklamen her inne (for min del).

Uten reklameinntektene har vi ikke noe forum :)
Jo da, men betyr ikke at det er noe mindre plagsomt av den grunn :p
Det som kan være irriterende (app) er at det noen ganger henger litt før den dukker opp. Så tror man at man trykker seg inn på en tråd men ender opp med å trykke seg inn på goboken i stedet. Ellers ikke noe å si på reklamen her inne (for min del).
Enig med deg. :)

Alle spillereklamene/gambling og det der. Betsafe, spilleautomater.com og ymse greier. Irriterende å høre på. Kunne vært uten alle disse lureri greiene. Sett inn 500 kr, få 1000 gratisspinns! Lurer på hvor mange som blir hekta på den shiten :(

Og den låne greia Lendo eller hva den heter. Irriterende stemme :p

Signerer! Disse med Damli og Riise irriterer meg grønn

"Royal kebab"!!! Gahh! Klikker når jeg hører den! Går seriøst HELE tiden! :P

Lendo, og telenor reklamen, den blir jeg seriøst kokko av !

De som oppfordrer til gambling irriterer meg.

Og så blir jeg så forskrekket over profilerte kjendiser (Riise og Damli feks) som frivillig reklamerer for sånt.

De burde holde seg for gode til å trekke folk ned i spillavhengighet.

Gambling

Og Jarlsberg. "Hund er hund". Synes det gir et skikkelig dårlig syn på levende dyr og behandling av dem.

Back
Topp