irriterende og vondt...

MinaMor

Forumet er livet
Var på besøk her om dagen, satt å koste meg helt til jeg kjente noe kjempe vondt.
Akkurat som han tok tak i blæra mi å dro.. vanskelig å forklare men jeg skvatt til å fikk netsen tårer i øynene. Var så ubehagelig. Det skjedde 4 ganger, prøvde å reise meg men det funka heller ikke. Noen som har kjent noe lignende? Var lissom rett ovenfor tissehullet...

Vanligvis er jeg sååå glad i alle spark og det livet som er her, men akkurat det var vondt og irriterende! Trodde jeg skulle tisse på meg. Ellers er det bare moro. gutten i magen er jo helt krakilsk! Mamma har gått gravid 3 ganger å aldri har hun kjent så mye og så store spark og bevegelser som hos meg. Får håpe han roer seg når han kommer ut. hehe blir vekt av han på natten ofte også. Hvordan har dere det da?

Jeg har kjent spark fra uke 15 og nå er de skikkelige intense. Han treffer blæra mi noen ganger så jeg nesten tisser på meg. Da vi var på ul sa de at jeg hadde en veldig aktiv krabat i magen. Kjenner spark hele tiden og ofte er de så harde at det gjør vondt. Spesielt hvis han sparker mye på ett sted. Men men får ikke gjort så mye med det så får kose meg med at jeg i det heletatt kjenner liv[;)]
Lykke til videre med svangerskapet[:D]

Full fart dagen lang og det er deilig. Han kunne nok hvilt litt mer innimellom men bedre med for mye liv enn for lite.

hehe ja kanskje det. ellers tror jeg det er en liten rocker inni her. har en del musikere i nær familie. hehe så det blir mye musikk på den lille:-)

Vel, Minamor..... Det at mammaen din ikke har kjent så mye spark og sånn som med din støtter jo teorien om at jenter er roligere enn gutta på innsiden da...(siden hun har båret frem tre jenter mener jeg[;)]) Nå kommer jeg snart oppover og da skal tante snakke litt med krabaten.....hehe...som om det hjelper..hehe!!![:)]

Back
Topp