Carro_suss
Glad i forumet
Plager meg at man ikke kan rate noe, like det osv fra telefonen! Eller er det bare Apple sin app som er sånn, skulle gjerne likt mye, men sitter nesten bare på telf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enig! Dette nå de da kunne ordne.Plager meg at man ikke kan rate noe, like det osv fra telefonen! Eller er det bare Apple sin app som er sånn, skulle gjerne likt mye, men sitter nesten bare på telf
Ja hadde vært veldig fint i all fall!!! Er jo plass til det som et alternativ når du trykker på en kommentar, skulle i all fall gått an å likt det, sånn som faceJa enig! Dette nå de da kunne ordne.
Prøvd og avinstallere og installere appen på nytt ?Jeg får ikke til å logge meg inn engang. Får bare beskjed om at brukernavnet mitt ikke finnes. :/
Prøvd og avinstallere og installere appen på nytt ?
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Er så flott at dere moderatorer og forom ansvarlige er så flinke til å gi tilbake meld flott oppfølgingDette er desverre noe de som har utviklet appen ikke får til og ordne :s
Men enig med dere, det hadde vært en kjekk funksjon
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Så bra at det fungerteFant ut av det nå. Problemet var bare at når den spurte etter brukernavnet trodde jeg de mente nicket mitt her, men det var visst e-postadressen de ville ha. Litt forvirrende bare, men er inne nå.
Tusen takk!Er så flott at dere moderatorer og forom ansvarlige er så flinke til å gi tilbake meld flott oppfølging