Irriterende lyd(er)?

Ulva

Forumet er livet
Hva er de/den mest irriterende lyden(e) du vet?

Jeg får KRAMPE av; slurpe lyder, smattelyder, gebiss som klaprer (spes når det tygges tyggegummi) og høy lyd på tv'n!! Gaaaah!!

...jeg er ikke noe trøtt og kjeder meg overhode ikke... [8D][8D]

Snorking!!!! Hører på det nå. Hater det!

Smattelyder, grøss.
Smattelyder når noen prater i tillegg. Slafsing kanskje!

Snorking kan jeg ikke irritere meg over. Jeg har en baby som snorker bittelitt innimellom, en samboer som snorker høyt innimellom og en hund som snorker såååå til de grader.[8D]

Ååååå...hvor skal jeg begynne???
Slafsing, smatting når folk skal "blåse" ut ting som har satt seg fast mellom tennene, snorking, tapping med fingre på bord etc, fikling med det meste som gir små irriterende lyder...ja, jeg vet...jeg er bare sånn, og har en tanteunge som er AKKURAT likedan[8D] Men jeg blir aldri irritert uansett hvor masse Odin snorker eller smatter[:D]

Snorkingen til Adrian irriterer meg sånn at han har sovet på sofaen snart ett år nå [:D]

Ellers.. nei, jeg har bodd sammen med over 200 mennesker til sammenog har pent måtte venne meg av med å irritere meg over sånt [8D]

Skraping av gaffel mot tallerken[:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(] Verste lyden ever!! (og negler på tavla)

Kom på flere: Pipinga når oppvaskmaskinen er ferdig, lyden av døra som slår mot karmen når vinduet står oppe (altså gjentakende)

Å, det er så mangt. Skrapelyder med bestikk, sutting, smatting, harking, nasale stemmer, piping, skriking osv. I could go on forever [8D] Neida. Men nå om dagen så er den trykke bamsen til lillekos litt på grensen også.. 

Lucas sin klagelyd: Uh-uh-uh-uh-øh-øh-øøøh! Herrefnatt, det må være den verste lyden som finnes! Og særlig når man blir vekket av den [:o]

Snorking!
Også sånn når han snur seg også smatter litt! å gi meg styrke! Grøss! :P
Ellers folk som smatter når de snakker!

SNORKING ja!! Har en sambo som snorker så inni helv****! Gaaah! Høres ut som han skal dra opp luft helt nedi stortåa innimellom! [:'(]

Når folk skal prate/fortelle noe, så sier de ææææ,øøømmm, hmmm. osv... Får litt fnatt! Kom til poenget!!!! (Spes. hvis de skal holde foredrag eller no... [8|])

Øøøøø. nei, åsså gjør du sånn, så hmmmm... Nei, atte det var kanskje sånn... Åsså, ja ømmmm... kanskje det.... [:'(]

Og når søpletømmerene kommer før kl 7 på morran! [:'(] OG når folk jobber på huset/klipper plen, snekrer, sager osv FØR 11 i helgene/helligdager!!! [:@] Og mopeder, og sånne skateboard, å fulle mennesker på vei hjem fra/til by'n når du skal se film! [:-]

HAhahaha--- Jeg passer ikke til å bo med masse hus rundt meg nei!!! [:-] (Er vandt med å bo litt mer øde[:-])

ORIGINAL: Studinen88

Lucas sin klagelyd: Uh-uh-uh-uh-øh-øh-øøøh! Herrefnatt, det må være den verste lyden som finnes! Og særlig når man blir vekket av den [:o]

Signerer.. bare simen sin klagelyd... suuuurv.. mamamamah... surv... gaah...[:'(][X(]

ORIGINAL: Tessy_

Når folk skal prate/fortelle noe, så sier de ææææ,øøømmm, hmmm. osv... Får litt fnatt! Kom til poenget!!!! (Spes. hvis de skal holde foredrag eller no... [8|])

Øøøøø. nei, åsså gjør du sånn, så hmmmm... Nei, atte det var kanskje sånn... Åsså, ja ømmmm... kanskje det.... [:'(]

Eeeehm,, øøøøø, også bare.....jeg bare....øøøøøh.....hihihihi......også jeg bare...også hu bare....også bare.....eeehm.....

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Tessy_

Eeeehm,, øøøøø, også bare.....jeg bare....øøøøøh.....hihihihi......også jeg bare...også hu bare....også bare.....eeehm.....

Jammen, atte han bare øøøø..... Nei, så hmmm... Hva var det da? Øøøøøøøøø..... Eeeehhh... Ja... Men... Hmmmm.... du skjønner hva jeg mener? Sant? [8|][X(][:'(]

Back
Topp