Irriterende hårvekst

MadHatter

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg har begynt å få hår rundt navlen og under haken. Noen andre som også får dette eller er jeg bare sær?

Fått litt mer på haka. Det er lyse hår, men absolutt noe jeg plages over ja :banghead:

Veiviser på magen! fikk det i forrige svangerskap også så derfor mistenker jeg jente denne gangen også x)

Herregud, så godt å høre at det ikke bare er meg! Måtte nappe maaaaange lange, svarte håp på haka i stad! Vanligvis er det bare tre [emoji85]

Fått mer hårvekst overalt føler jeg :wtf: Men kanskje mest merkbart på lår, hake og mage...

Jeg syns jeg shaver meg både her og der oftere enn før (noe som for øvrig enkelte steder begynner å bli litt vanskelig å gjøre grunnet dårlig sikt, av en eller annen merkelig grunn) [emoji23][emoji85] også mørke hår på magen, ja [emoji849]

Ja, merker at håret på kroppen vokser raskere enn tidligere. Og jeg har fått lyse hår på haka..

Jeg har masse hårvekst alle mulige steder pga pcos :shifty: ikke merket noe endring etter jeg ble gravid.

Ja, huttetu:eek:

Ja dessverre. Fikk mye mer hårvekst på både legger og lår forrige svangerskap, og det har vært der siden [emoji21]

Har en del hår fra før av, men nå har det ho bare tatt helt av[emoji849] er det tegn på gutt?

Jeg fikk jente sist, så ikke nødvendigvis [emoji6]

Joda, i går måtte jeg stusse barten! Heldigvis lyse hår, men jeg har fått bart:nailbiting:
:eek:

Joda, i går måtte jeg stusse barten! Heldigvis lyse hår, men jeg har fått bart:nailbiting:
:eek:

Hvordan stusser du barten?
Jeg tør ikke barbere den vekk i frykt for å få harde og mørkere hår.
Vurderer voks men er pyse. [emoji23]
Føder heller et barn enn å rive av hår fra ansiktet.

Hvordan stusser du barten?
Jeg tør ikke barbere den vekk i frykt for å få harde og mørkere hår.
Vurderer voks men er pyse. [emoji23]
Føder heller et barn enn å rive av hår fra ansiktet.

Tok rett og slett å klippet:p Men ikke helt inntil, bare de lengste hårene. Vil heller ikke ha mørkere hår:eek:

Back
Topp