Irriterende feil folk sier...

Jeg skrev hørsel på Google og da kom det bare opp hørselvern. ;) Er sikkert det som er riktig, så da sier visst jeg også feil. :p Jøss, alt man lærer! ;)
Skreiv "hørselvern" på tlf her, og da korrigerte den det til "hørselsvern" :-P Men det er sikkert "hørselvern" som er riktig, siden de som ofte bruker det har pirka på meg i alle år:D Lærer stadig noe nytt!;)

Kom på en ting til rett før jeg sovna i går, men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det var!:-P
Men kom på en nå: sier dere "hørselSvern" eller "hørselvern"? :p Den der har jeg nemmelig blitt korrigert på mang en gang, men nå oppdaga jeg plutselig at ordlista på tlf er enig med meg...:p
Jeg sier hørselvern. Bokmålsordboka sier at begge er riktig;)

Har alltid sagt det jeg og, men det er visstnok feil i følge kompisene og gubben min.. :-P Ene kompisen min har alltid vært så bastant på det der: "D hæte itje hørselsvern, d hæte HØRSELVERN!!!":-P Men kanskje jeg har rett likevel?!:-P Det der må jeg forske på!;)

Haha, da sier jeg visst feil :o
Alt man lærer.. :D

Skreiv "hørselvern" på tlf her, og da korrigerte den det til "hørselsvern" :-P Men det er sikkert "hørselvern" som er riktig, siden de som ofte bruker det har pirka på meg i alle år:D Lærer stadig noe nytt!;)

Her korrigerte den til hørselvern. ;)
En lærer så lenge en lever. :D

Jeg irriterer meg grønn av alle som skriver beSkymret! Ser det utrolig mye her inne..
Et hamster irriterer meg også, men noen sa til meg en gang at både en og et hamster var lov å bruke..?

Og la oss ikke begynne med orddelingsfeil! :P Haha!

Jeg irriterer meg grønn av alle som skriver beSkymret! Ser det utrolig mye her inne..
Et hamster irriterer meg også, men noen sa til meg en gang at både en og et hamster var lov å bruke..?

Og la oss ikke begynne med orddelingsfeil! :P Haha!
Hvilke ord delingsfeil? :P

Og la oss ikke begynne med orddelingsfeil! :p Haha!
"Ord delings feil" er jo såå gøy..NOT!:D

Kuer og kur er sidestilt i norsk bokmål. Skriver du nynorsk derimot, må du holde deg til kyr.

Jeg blir mest gal av folk som bruker forfordele og i forhold til feil. Grøss.
Skal du bruke fine ord som forfordele kan du godt vite hva det betyr.

Og, når man først har fått ørene opp for forholdismer blir man klin gal når man hører på tv og radio...

Vi satt og snakket om i forhold til her hjemme for en stund tilbake, og fant ut at det er det ordet som blir mest feilbrukt i Norge:p
Forfordele har jeg vel aldri brukt eller hørt.

Back
Topp