Irriterende dårlige dyneklyper

Lulilu

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Januarskatter 2015
Noen som har tips til et alternativ til dyneklyper? Kjøpte en 4-pack på babyshop, men de holder jo ikke på dyna uansett hvor mye eller lite stop/dyne jeg har i. De vil liksom ikke klype helt sammen. Prøvde dynepose fra IKEA i dag, men det funket heller dårlig. Glidelåsen var jo helt oppi haka til klompen vår stakkar. Får jo sår hvis han ligger med den. Så... Er det noen der ute som kan gi meg råd om hvordan jeg kan holde dyna på plass til en liten sparker?
Dagens syteinnlegg fra meg :P

Hvis det er så han ikke skal få dyna over hode så bruk 80*100 dyna og legg en stor tung bok i enden! :) Det funker supert her, hu klarer ikke rikke dyna i det hele tatt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har dyneklyper fra BarnasHus, de virker gode, men har ikke brukt de så mye. Ellers har jeg sovepose fra sparkjøp som har glidelås på siden.
En stor bok i enden høres luddig ut, dog helt til de får fatt i den og eter opp hele boken før du vet ordet av det! Hihi :P

Skrev jo i et annet innlegg at dyneringene var såååå gode! Problemet er at når jeg bytter fra flanellsengetøy til vanlig bomull så sklir liksom klypene av dyna, fordi de ikke går helt igjen.

Skal prøve det med en tung bok, men han sparker ikke alltid dyne opp men heller ned, og da må jeg feste dyna på toppen med armene hans. Får ganske godt tak i dyna med de svette føttene sine da han ikke ligger med sokker :P at den lille pjokken kan lukte like mye fotsvette som faren sin begriper jeg ikke o_O :P

Skrev jo i et annet innlegg at dyneringene var såååå gode! Problemet er at når jeg bytter fra flanellsengetøy til vanlig bomull så sklir liksom klypene av dyna, fordi de ikke går helt igjen.

Skal prøve det med en tung bok, men han sparker ikke alltid dyne opp men heller ned, og da må jeg feste dyna på toppen med armene hans. Får ganske godt tak i dyna med de svette føttene sine da han ikke ligger med sokker :p at den lille pjokken kan lukte like mye fotsvette som faren sin begriper jeg ikke o_O :p

Haha, gjør han?
Oliver James svetter også enormt på føttene, de er ofte våte:P Det lukter dog ingenting da.

Her er problemet med sparking av dyne helt løst etter han fikk juniordyne av farmoren.

Haha vesla her svetter og enormt mye på føttene og det lukter :P haha..

Haha vesla her svetter og enormt mye på føttene og det lukter :P haha..

Haha, gjør han?
Oliver James svetter også enormt på føttene, de er ofte våte:P Det lukter dog ingenting da.

Her er problemet med sparking av dyne helt løst etter han fikk juniordyne av farmoren.
Lurte på å skaffe meg sånn juniordyne, men er så redd for at når de begynner å bli litt mer mobile at han skal få den over hodet.

Lurte på å skaffe meg sånn juniordyne, men er så redd for at når de begynner å bli litt mer mobile at han skal få den over hodet.

Skjønner hva du mener...Nå er dynen såpass stor så veslegutt her vil iallefall ikke kunne klare det på ganske lenge tenker jeg. Den er så godt pakket inn nede og litt nedi kantene på sprinkelsengen...
Blir det dog et problem her så løser vi det også:D

Det er jo flere ikeaposer?! Den jeg dras glidelåsen ned på, den sitter så fint. Dyne går bare ikke

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det er jo flere ikeaposer?! Den jeg dras glidelåsen ned på, den sitter så fint. Dyne går bare ikke

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Joda, men alle posene er med glidelåsene på midten tror jeg? Skulle hatt en som har på siden.

Joda, men alle posene er med glidelåsene på midten tror jeg? Skulle hatt en som har på siden.
Det kjøpte jeg på Ellos i forrige str. Kan hende de har i større str og, men jeg kjøpte bare når jeg fant på IKEA :)

Back
Topp